طاهری: برای خرید سروش رفیعی به موقع اقدام می‌کنیم/ به عالیشاه رضایتنامه نداده‌ایم

کدخبر: 2077745

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در خصوص احتمال جذب سروش رفیعی در نیم‌فصل گفت: برای این مسئله هم باید بگویم هنوز در حال انجام بازی‌های لیگ هستیم و به موقع اقدام می‌کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی‌اکبر طاهری پس از جلسه‌ای که امروز (یکشنبه) در سازمان لیگ با حضور مسئولان نمایندگان باشگاه‌های ایران در آسیا برگزار شد، اظهار داشت: باید یکسری هماهنگی‌ها برای بازی‌های آینده می‌شد و طبیعتاً یکسری نکات در جدول و تقویم بازی‌ها بود که نیاز به بررسی داشت. به دلیل فشردگی ایجاد شده در نیم‌فصل دوم با حضور در آسیا و تیم‌هایی که در جام حذفی هستند، انتهای فصل فشردگی مسابقات بالاست و برنامه AFC هم سختی را زیاد می‌کند و باید انعطاف بیشتر شود. برنامه‌های AFC که تغییر نمی‌کند و قرار شد سازمان لیگ کمی تعطیلات و جابه‌جایی را ایجاد کند تا کمترین فشار به باشگاه‌ها بیاید.

وی درباره اینکه چه برنامه‌های برای تقویت پرسپولیس در نیم‌فصل وجود دارد، گفت: هر باشگاهی برای خودش این برنامه را دارد. لیست خرید در نیم‌فصل مدنظر همه باشگاه‌هاست و ما هم همین کار را خواهیم کرد و لیست خریدمان را مدنظر داریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره موضوع سربازی احمد نوراللهی و امید عالیشاه خاطرنشان کرد: با عالیشاه هنوز صحبت نکرده و رضایتنامه‌ای به او نداده‌ایم اما نوراللهی با برانکو صحبت کرده و برای جدایی رضایت گرفته است تا نیم‌فصل به سربازی برود.

طاهری در خصوص احتمال جذب سروش رفیعی در نیم‌فصل گفت: برای این مسئله هم باید بگویم هنوز در حال انجام بازی‌های لیگ هستیم و به موقع اقدام می‌کنیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر: