مهاجری: تلاش می‌کنیم تا عقیلی را هم جذب کنیم/ با وجود زحماتی که می‌کشیم نتایج لازم را نمی‌گیریم

کدخبر: 2082652

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: سپاهان کادر فنی و بازیکنان مجربی دارد و در فوتبال ایران صاحب شخصیت است ما این تیم را در دو دیدار گذشته در اصفهان شکست داده‌ایم که از نظر روانی می‌تواند به ما کمک کند تا راحت‌تر بازی کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین » فارس نوشت: رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری تیمش قبل از دیدار با سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: تعطیلات نیم فصل شرایط کار را برای باشگاه ها و مربیان و بازیکنان سخت می‌کند. باید نقاط ضعف و قوت نیم فصل اول را آنالیز کنیم و بر آن اساس بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم و سپس بر آن اساس کار را شروع کنیم. این فرصت در اختیار ما و سایر تیم ها قرار نگرفت. امیدوارم در نیم فصل دوم با توجه به نیم فصل اول سختی که داشتیم، نتایج بهتری بگیریم و خودمان هم از خودمان راضی باشیم.

وی درباره جذب ویکروم گفت: خوشبختانه او تجربه سالیان سال حضور در فوتبال ایران را دارد و با توجه به شناخت خوبی که از لیگ ما دارد، بازیکن خارجی به نوعی محسوب نمی‌شود و می‌تواند کمک زیادی به ما داشته باشد. متاسفانه کار هادی عقیلی با سپاهان به مشکل برخورد و به نظر می‌رسد جذب او و جدا شدنش از سپاهان سخت باشد. اما تلاش می‌کنیم دو بازیکن دیگر جذب کنیم.

مهاجری ادامه داد: دنبال جذب کریم اسلامی بودیم که با توجه به شرایطی که صبا در نیم فصل اول داشت، نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشت اما او هم به لیگ یک رفت. شاید با توجه به رسانه‌ای شدن نام‌های فرشید باقری و هادی عقیلی روی این نفرات شناخت بیشتری بود اما ما باید بازیکنانی را جذب کنیم تا سطح کیفی بالاتری نسبت به بازیکنان فعلی داشته باشند و انگیزه آنها را از بین نبرد و بتواند به ما کمک کند و سطح کیفی بازی ما را بالا ببرد.

سرمربی پدیده درباره دیدار با سپاهان گفت: سپاهان کادر فنی و بازیکنان مجربی دارد و در فوتبال ایران صاحب شخصیت است ما این تیم را در دو دیدار گذشته در اصفهان شکست داده‌ایم که از نظر روانی می‌تواند به ما کمک کند تا راحت‌تر بازی کنیم اما اگر برنامه نداشته باشیم کار برای ما سخت خواهد شد. سپاهان تیمی است که در خارج از خانه نتایج بهتری می‌گیرد اما استراتژی آنها را شناسایی و روی آن کار کرده‌ایم.

مهاجری خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود زحماتی که می‌کشیم نتایج لازم را نمی‌گیریم در نیم فصل اول در دیدار برابر ذوب‌ آهن، پرسپولیس و استقلال به مراتب موقعیت‌های گل بهتر و بیشتری نسبت به حریفان داشتیم که امیدوارم با هماهنگی‌های بیشتر در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

ارسال نظر: