رضا مهاجری: در روزهای سخت باید از ما حمایت شود/ امیدورام مشکل ثبت قرارداد احمدی حل شود

کدخبر: 2089898

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: در روزهای سخت باید از ما حمایت شود که هم سهمیه را حفظ کنیم و هم در بازی‌های آخر امیدوار باشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رضا مهاجری در نشست خبری قبل از دیدار با گسترش فولاد اظهار داشت: در ابتدا شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت می‌گویم. در مورد بازی فردا هم باید بگویم که تیم ما بعد از برد پر گل در آبادان از لحاظ روحی شرایط خوبی به دست آورده و توانستیم خودمان را از زیر بار آن هم فشار خارج کنیم و امیدوارم مقابل گسترش فولاد که نشان داده بازی‌های قابل قبولی را ارائه می‌کند و کادر فنی خوبی هم دارد عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی افزود:خوشحالم در بازی گذشته سیاه‌جامگان یک اتحاد خوب را دیدیم و امیدوارم در بازی‌های آتی هم ادامه داشته باشد. چون در روزهای سخت باید از ما حمایت شود که هم سهمیه را حفظ کنیم و هم در بازی‌های آخر امیدوار باشیم.

مهاجری در خصوص مصدومان تیمش گفت: مرادمند و حمزه خذیراوی مصدوم هستند و کریم احمدی هم محروم است.

مهاجری با تاکید بر اینکه تیمش یک بازیکن جذب کرده است گفت: صحبت‌های خوبی داشتیم ولی ما ثبت قرارداد نداریم و انشا‌الله علی احمدی هم مشکلات ثبت قراردادش حل خواهد شد.

وی در خصوص ویکروم گفت: واقعا مانده‌ایم که چه کنیم. آن زمانی که باید ویکروم را در هیات فوتبال ثبت می‌کردیم نشد ولی اگر مهاجم خوبی پیدا کردیم شاید مهاجم گرفتیم.

مهاجری تاکید کرد: خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است و تلاش می‌کنیم ان شالله نتیجه بگیریم و امیدوارم که دست به دست هم بدهیم تا نتیجه لازم را بگیریم.

وی در خصوص رضا حقیقی و کفشگری گفت: این دو نفر از شرایط خارج شدند که هر چه کمیته انضباطی باشگاه صلاح دانست اجرا کنند. ما انتظاراتی داشتیم از این دو نفر که آن را برآورده نکردند. ما می‌خواستیم باشگاه در این زمینه ضرر نکند.

طاری‌بخش مدیر رسانه‌ای پدیده در خصوص حضور چشمی در پدیده گفت: اصلا بحثی در مورد حضور او در تیم ما نبوده است.

وی افزود: شهرداری هم قبل از دربی مشهد قول دادند بابت درج تبلیغ روی پیراهن دو نماینده مشهد مبلغی را پرداخت کنند اما این اتفاق رخ نداده است.

ارسال نظر: