مشکل گلزنی کلا در فوتبال ایران وجود دارد

فرکی: وقفه در لیگ شرایط تیم‌ها را تغییر داده است‌/ امیدوارم از اصفهان دست پر خارج شویم

کدخبر: 2092886

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما در اصفهان با توجه به نیازی که داریم، به دنبال ۳ امتیاز هستیم، هرچند که وقفه لیگ شرایط تیم‌ها را تغییر داده است‌.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی سپاهان - سایپا با تبریک سال نو و پیروزی‌های اخیر تیم ملی فوتبال گفت: به کرانچار خوش‌آمد می‌گویم که دوباره به سپاهان آمد و امیدوارم همه چیز در فضای خوب انجام شود. هر دو تیم به دنبال برد هستند و ما در اصفهان با توجه به نیازی که داریم، به دنبال 3 امتیاز هستیم، هرچند که وقفه لیگ شرایط تیم‌ها را تغییر داده است‌.

وی ادامه داد: ما تیمی هستیم که تغییرات زیادی در کارمان انجام شده، ولی هنوز رضایت صد درصد نداریم و امیدوارم از اصفهان دست پر خارج شویم.

فرکی در پاسخ به این سوال که دلیل تساوی‌های زیاد تیمش در این فصل چه بوده است؟ یادآور شد: این موضوع دو مبحث داشت. ابتدا اینکه در این فصل تغییرات زیادی در کادر مدیریتی، بازیکنان و کادرفنی داشتیم که زمان زیادی می‌خواهد تا این تغییرات جواب دهد. مسئله دیگر اینکه در بخش دفاعی در نیم فصل دوم مشکل داشتیم و سپس آسیب دیدگی‌های مستمر بازیکنان ما موجب شد که در بخش گلزنی مشکل شویم. هر چند مشکل گلزنی کلا در فوتبال ایران وجود دارد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر: