هفته بیستم لیگ برتر انگلیس؛

رستگاری توپچی‌ها در دقیقه ۹۳

کدخبر: 2081385

در ادامه هفته بیستم لیگ برتر انگلیس تیم آرسنال در آخرین ثانیه‌ها از شکست در خانه بورنموث گریخت

به گزارش « نسیم آنلاین »، در ادامه هفته بیستم لیگ برتر انگلیس تیم آرسنال در آخرین ثانیه‌ها از شکست در خانه بورنموث گریخت بازی 3 بر صفر باخته را به تساوی 3 - 3 کشاند.

در این بازی جذاب، دانیلس در دقیقه 16، چمبرز (مدافع حریف) در دقیقه 21 و فراسر در دقیقه 58، بورنموث را 3 بر صفر پیش انداختند.

در ادامه سانچس در دقیقه 70 و پرس در دقیقه 75 اختلاف را به حداقل رساندند و پس از اخراج فرانسیس از بورنموث در دقیقه 83، ژیرو در وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل تساوی آرسنال را به ثمر رساند تا این بازی با تساوی 3 بر 3 خاتمه یابد.

با این نتیجه، آرسنال 41 امتیازی در رده چهارم ماند و بورنموث 25 امتیازی در مکان نهم ایستاد.

همچنین تیم استوک‌سیتی در خانه با نتیجه 2 بر صفر از واتفورد گذشت.شاوکراس در دقیقه 45 و کراوچ در دقیقه 49 برای استوک گل زدند تا این تیم 24 امتیازی شده و در رده یازدهم قرار بگیرد. واتفورد 20 امتیازی هم در جایگاه چهاردهم ماند.

در دیگر بازی این هفته، کریستال‌پالاس در خانه مقابل سوانزی 2 بریک شکست خورد.ماوسون در دقیقه 42 و رانگل در دقیقه 88 برای سوانزی و زاها در دقیقه 83 برای کریستال‌پالاس گلزنی کرد. سوانزی 15 امتیازی در رده نوزدهم جایگاه خود را حفظ کرد و کریستال‌پالاس 16 امتیازی در مکان هفدهم باقی ماند.

ارسال نظر: