گزارش ویژه:: آفتی به نام رژیم صهیونیستی؛ تیم گلبال بانوان شانس حضور در ریو را از دست می‌دهد؟

کدخبر: 1011020

در حقیقت حضور تیم گلبال بانوان رژیم صهیونیستی در مسابقات پارالمپیک ریو، احتمال لغو اعزام دختران گلبال ایران به مسابقات جهانی قطر را بالا برده است

گروه ورزشی «نسیم»، تیم ملی گلبال بانوان به دلیل حضور رژیم اشغالگر قدس شانس حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو را از دست می‌دهد؟ این سوال و دغدغه‌ای است که مسئولان ورزش کشور به دنبال پاسخ به آن هستند.

این تیم به دلیل همگروهی احتمالی با رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی کره جنوبی شرکت نکرد و در آنجا تیم رژیم صهیونیستی بلیت ریو را بدست آورد.

قرار است تیم ایران در رقابت‌های جهانی قطر و کسب سهمیه پارالمپیک در این کشور شرکت کند و در صورت قهرمانی می‌تواند سهمیه پارالمپیک ریو را بدست بیاورد.

تیم رژیم اشغالگر قدس در مسابقات جهانی کره جنوبی بلیت ریو را گرفته است و از آنجایی که تیم دختران ایران جایگاه خوبی در آسیا دارد و ممکن است عنوان قهرمانی و سهمیه بازی‌های پاراالمپیک را در مسابقات قطر به دست آورد احتمال بوجود آمدن مشکلاتی هست.

درحقیقت حضور تیم رژیم صهیونیستی در پارالمپیک ریو، احتمال لغو اعزام دختران گلبال ایران را به مسابقات جهانی بالا برده است، چراکه رژیم اشغالگر قدس تیم خوبی را روانه پارالمپیک کرده و اگر بانوان ایران به این میدان بزرگ راه یابند یا باید انصراف دهند که تبعاتی برای کاروان ایران دارد یا عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی قطر را کسب کنند که بلیت برزیل را از دست بدهند که این امر نیز حواشی دیگری را در می‌دارد.

تیم ایران سال گذشته نیز سه رویداد بین‌المللی را به دلیل وجود تیم رژیم اشغالگر قدس از دست داده است. به هر روی مسئولان فدراسیون نابینایان و کم بینایان به شدت مشغول تجزیه و تحلیل جوانب اعزام شدن و یا نشدن این تیم به مسابقات جهانی هستند.

گفتنی است، تیم ایران در سه رشته شنا، شطرنج، گلبال و دوومیدانی فعال است که با حذف گلبال بانوان از مسابقات جهانی قطر تنها. رشته دوومیدانی شانس راه یافتن به پارالمپیک را دارد.

ارسال نظر: