موسوی: ما به لهستان نباختیم، بلکه آنها ما را بردند

کدخبر: 1025415

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال افزود: برای شکست دادن لهستان باید برای هر امتیاز جنگید/ لهستان در سه ست نهایی فوق العاده بود/ "کورک" و "میکا" واقعاً سرنوشت مسابقه را تعیین کردند/ خیلی از خنده‌های ما مصنوعی است

به گزارش «نسیم» و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید محمد موسوی پس از شکست 3 بر 2 برابر لهستان در رقاب های جام جهانی 2015 والیبال درخصوص این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود و بسیار تلاش کردیم، اما در سه ست آخر آنها ما را شکست دادند. آنها تغییراتی در تیم خود داشتند که کاملاً روند بازی را تغییر داد. لهستانی ها بازیکنان بزرگی در تیم خود دارند و برای شکست دادن این تیم باید برای هر امتیاز جنگید.

وی ادامه داد: لهستانی ها در سه ست آخر با سرویس های خود بسیار ما را اذیت کردند و در مقابل ما هم نتوانستیم کارایی لازم را داشته باشیم. لهستان در سه ست نهایی فوق العاده بود و از این بهتر نمی توانستند بازی کنند. کورک و میکا واقعاً سرنوشت مسابقه را تعیین کردند. ما به لهستان نباختیم، بلکه آنها ما را بردند.

موسوی با بیان اینکه با روسیه بهتر بازی خواهیم کرد، گفت: اگر امروز لهستان را شکست می دادیم خیلی راحت تر با روسیه بازی می کردیم. فشار زیادی روی بازیکنان است؛ خیلی وقت ها بازیکنان می خندند، اما باور کنید که این خنده ها هم مصنوعی است. نتیجه اولین مسابقه با آرژانتین هم کمی برای ما سخت بود. در این مسابقات جای کوچکترین اشتباه هم نداریم و اگر بازی اول را نباخته بودیم، شکست امروز هم حساسیت زیادی برای مان ایجاد نمی کرد.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: در مجموع باید بازی به بازی فکر کنیم؛ نباید از الان به حضور در المپیک فکر کنیم، چراکه ما هر وقت به پایان کار فکر می کنیم عملکردمان تحت تاثیر قرار می گیرد. بازی به بازی پیش می رویم و امیدوارم اینگونه بتوانیم نتایج خوبی هم کسب کنیم.

ارسال نظر: