جمالی گفته بود برای مجارستان بازی می‌کند

مهدوی: برادران استکی تا مسابقات انتخابی المپیک جایی در تیم ملی هندبال ندارند

کدخبر: 2003433

رئیس فدراسیون هندبال ایران گفت: برادران استکی دیگر عضو تیم ملی نیستند، چرا که تیم ملی نیاز به سرباز دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین » تسنیم نوشت: رئیس فدراسیون هندبال ایران در مورد تاخیر در صدور ویزای بحرین اظهار داشت: ما ویزای بحرین را گرفته بودیم ولی این ویزا با تاخیر صادر شد. علت آن هم ایجاد حواشی به خاطر مسائل اخیر سیاسی بود.

ابوالحسن مهدوی در مورد حضور الله‌کرم استکی در اردوهای تیم ملی هندبال گفت: الله‌کرم عضو باشگاه مون‌پلیه فرانسه است و بندی در قرارداد ایشان وجود دارد که اولویت را به باشگاه می‌دهد. من قرارداد ایشان را دیده‌ام که به او اجازه نمی‌دهد در همه مسابقات ما شرکت کند.

وی در مورد سجاد استکی نیز گفت: من موارد متعددی را از زبان خود او شنیده‌ام که نمی‌دانم کدام حقیقت دارد. تیم ملی نیاز به سرباز دارد و نمی‌توان در این مورد تعلل کرد. حرف‌های آنها نشان می‌دهد که خیلی راغب نیستند برای تیم ملی بازی کنند. برخورد ما نیز تنها در این حد است که فعلا عضو تیم ملی تا مسابقات انتخابی المپیک (فروردین) نیستند. آنها ما را یاری نکردند.

رئیس فدراسیون هندبال ایران درباره موسوی نیز گفت: او مشکلات خاص دیگری دارد که با ما هماهنگ کرده بود. او برای مسابقات به بحرین می‌آید ولی در اردوهای داخلی ما شرکت نمی‌کند.

وی درباره حضور تیم دوم قطر در مسابقات بحرین اظهار داشت: من نمی‌دانم این شایعات از کجا راه افتاده است ولی قطر قطعا دوست ندارد افتخارات گذشته خود را از بین ببرد و با تیم اول خود در مسابقات شرکت خواهد کرد.

مهدوی در مورد انتقاداتی که به سرمربی تیم ملی وارد شده است، گفت: ما عرفان را از بین 25 مربی خوب دنیا و با مطالعه دقیق انتخاب کردیم. مربیان اروپایی یک نظم خاصی دارند و توقع دارند که بازیکنان ملی‌پوش در چارچوب قوانین رفتار کنند. سطح فنی عرفان آن قدر بالاست که هیچ شکی در این مورد نداریم. او تابع انضباط خاصی است ولی روابط عمومی قوی ندارد. عرفان با آنالیز و فیلم به ما نشان داد که کدام بازیکنان به درد هندبال ایران نمی‌خورند.

رئیس فدراسیون هندبال ایران در مورد ایمان جمالی نیز گفت: جمالی از 3 سال پیش پاسپورت مجارستانی گرفته و همان موقع نیز اعلام کرده بود که اگر سرمربی تیم ملی مجارستان او را بخواهد برای این کشور بازی خواهد کرد. متاسفانه او تصمیمش را گرفته و از نظر قانونی نمی‌توان با او برخورد کرد. من به شدت از او گله‌مند هستم.

ارسال نظر: