انصراف اسماعیل‌پور از حضور در جام تختی

کدخبر: 2003697

مسعود اسماعیل‌پور، آزادکار کشتی کشورمان، که درخواست حضور در وزن ٦١کیلوگرم در جام تختی را به کادر فنی مربوطه اعلام کرده بود، به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران در تمربنات اردویی، از حضور در جام تختی انصراف داد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسعود اسماعیل پور ، در نامه ای به شورای فنی اعلام کرد که به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران پای چپ و درد شدید که در تمرینات اردویی اتفاق افتاد، توانایی حضور در رقابت های بین المللی جام تختی را ندارد.

کادر فنی که قبلاً با درخواست اسماعیل پور برای حضور در وزن ٦١کیلوگرم موافقت کرده بود، با توجه به اینکه جام تختی طبق مفاد تبصره ذیل بند هفتم از فرایند انتخاب تیم های ملی، برای اوزان غیر المپیکی (٦١،٧٠کیلوگرم) ، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی محسوب می شود، مطابق مفاد بند دهم از بخش "د" فرآیند مذکور (درخصوص شرایط بررسی مصدومیت های احتمالی کشتی گیران برگزیده مسابقات انتخابی تیم ملی) ، در نهایت موضوع یادشده پس از طی مراحل اولیه بررسی، در شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد، مورد ارزیابی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر پس از تایید و پذیرش اولیه جایگاه فنی مسعود اسماعیل پور در وزن ٦١ کیلوگرم، از سوی کادر فنی و مدیرتیم های ملی کشتی آزاد، مدارک پزشکی وی جهت بررسی و اعلام نظر، به کمیته پزشکی فدراسیون کشتی ارجاع شده است.

ارسال نظر: