رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا - ژاپن

پرونده رکابزنان ایران با کسب ۶ مدال رنگارنگ بسته شد

کدخبر: 2007548

پرونده تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در ژاپن بسته شد و تیم ملی کشورمان توانست با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز به کار خود پایان دهد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، در روز پایانی مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در ژاپن صبح امروز (شنبه) در بخش مدیسون تیم مردان ایران با ترکیب علی حقی و محمد رجبلو به مقام چهارم رسید و از ایستادن بر روی سکو باز ماند.

در ماده اسپرینت جوانان کسری باقرپور در رقابت با نماینده کره جنوبی دوم شکست خورد و به نیمه نهایی نرسید. او در ادامه برای ایستادن در یکی از رده‌های پنجم تا هشتم با رکابزنانی از قزاقستان (2 نفر) و ژاپن مسابقه داد و با ثبت زمان 11 ثانیه و 770 هزارم ثانیه اول شد تا در نهایت به رده پنجمی دست پیدا کند.

در بخش اومنیوم بانوان مریم جلالیه در ماده 500 متر با ثبت زمان 14 ثانیه و 636 هزارم ثانیه هشتم شد.

در بخش کایرین بانوان فاطمه هداوند که در گروه یک با نمایندگان چین، مالزی، هند و چین تایپه همگروه بود و با ایستادن در رده پنجم راهی مرحله شانس مجدد شد. او در مرحله شانس مجدد با رکابزنان کره جنوبی، چین تایپه و ژاپن همگروه بود که در این بخش چهارم شد و از صعود به نیمه نهایی باز ماند.

بدین ترتیب کاروان دوچرخه‌سواری ایران با کسب 2 طلا، یک نقره و 3 برنز به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن پایان داد.

ارسال نظر: