معاون ورزش همگانی وزارت ورزش در گفتگو با «نسیم آنلاین»

شعبانی‌بهار: انتخابات به نوعی رای به نظام و حفظ اقتدار و آینده آن است

کدخبر: 2014087

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخابات یک سرمایه بی‌بدیل برای انقلاب و نظام است و همه مسئولین مکلف به حفظ این سرمایه است.

غلامرضا شعبانی‌بهار، معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل اخذ رای نوبنیاد درخصوص انتخابات مجلس و خبرگان در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » گفت: انتخابات به نوعی رای به نظام و استحکام و اقتدار و آینده نظام است و هر کسی تعلق خاطری به کشور و انقلاب دارد باید شرکت کند.

وی افزود: حضور مردم هم نشان گر این است که مردم همواره با انقلاب و ارزش‌های آن همراه هستند و مسائل سیاسی و اقتصادی نقشی در وفاداری مردم و نظام اسلامی ندارد و هر زمان استکبار روی بحث انتخابات ایران تمرکز می‌کند مردم برعکس آن عمل می‌کنند و این نشان دهنده هوشیاری مردم است.

شعبانی‌بهار تاکید کرد: مردم با توجه تاکیدات رهبری و رئیس‌جمهور شرکت خوبی دارند و این مشارکت می‌تواند برای نظام جمهوری اسلامی ایران یک سرمایه باشد.

وی گفت: انتخابات یک سرمایه بی‌بدیل برای انقلاب و نظام است و همه مسئولین مکلف به حفظ این سرمایه است. مردم در هر جا که انقلاب نیازمند بوده با حضور پرشور کشور و نظام را در برهه‌های حساس به سلامتی به سرمنزل مقصود رسانده است.

ارسال نظر: