شما این برد را پای اتفاق بگذارید

اکبری: بازیکنان ما هر موقع تحت فشار قرار می‌گیرند، عقب‌نشینی نمی‌کنند

کدخبر: 2016294

سرمربی تیم والیبال پیکان پس از پیروزی تیمش برابر بانک سرمایه گفت: بازیکنان ما هر موقع تحت فشار قرار می‌گیرند هیچ گاه عقب‌نشینی نمی‌کنند و از این بابت خوشحالم.

به گزارش « نسیم آنلاین » ایسنا نوشت:

پیمان اکبری پس از پیروزی پیکان بر بانک سرمایه در نخستین بازی از لیگ برتر والیبال گفت: شرایط سخت بود. بازیکنان ما هر موقع تحت فشار قرار می‌گیرند هیچ گاه عقب‌نشینی نمی‌کنند و از این بابت خوشحالم. از سوی دیگر باید بگویم بازی 5 گیمه قدری موجب خستگی بازیکنانم می‌شود. درست است که این برد ارزشمند بود اما باید برای بازی فردا برنامه‌ریزی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیروزی شما بعد از دو ست باخته مبتنی بر تکنیک خاصی بود یا اتفاقی حاصل شد گفت: شما این برد را پای اتفاق بگذارید.

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره دلیل مخالفت با برگزاری فرمول دو برد از سه بازی به جای سه برد از 5 بازی گفت: بحث مخالفت من نیست. این موضوع در جلسه‌ی شورای لیگ بعد از نیم فصل اول تصویب شد. از روز اول هم قرار بود پلی‌آف هم 3 از 5 باشد. مربیان تصمیم‌گیری کردند که پلی‌آف اول و دوم 2 از 3 برگزار شود اما مرحله نهایی 3 از 5 برگزار شود. به خاطر اینکه در این فرمول شانس از هر تیم گرفته می‌شود. این نبوده که من با چیزی مخالفت کنم بلکه فرمول بازی‌ها طبق روال برنامه‌ریزی شده است.

ارسال نظر: