انتخابات فدراسیون فوتبال روز شنبه برگزار می‌شود

سجادی: وزارت ورزش کاندیدایی در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد

کدخبر: 2027819

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ما هیچگاه گزینه‌ای برای انتخابات فدراسیون‌های ورزشی نداریم، چه فوتبال چه جودو و چه هر رشته دیگری.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین » ، نصرالله سجادی، معاون وزیر ورزش در مجمع فدراسیون بدمینتون گفت: امسال بزرگترین رویداد جهان ورزش اتفاق می‌افتد و المپیک را پیش‌رو داریم. این رویداد هر 4 سال یکبار در بالاترین سطح جهان برگزار می‌شود و پس از آن رقابت‌های پارالمپیک را پیش‌رو داریم. با همدلی‌ها تا امروز سهمیه خوبی برای المپیک ریو کسب شده و رشته‌هایی که سهمیه کسب کردند در اردوهای آمادگی هستند، البته انعکاس اردوها زیاد نیست که این کار از عهده وزارت و کمیته و فدراسیون‌ها نیست و بر عهده رسانه‌ها است که این زحمات را به اطلاع عموم برسانند.

وی تاکید کرد: تا اینجا کار کسب سهمیه خوب پیش رفته اسن و تعداد 43 و 88 سهمیه برای المپیک و پارالمپیک کسب شده و هنوز فرصت هست. امیدواریم در فرصت باقیمانده با آمادگی کامل در المپیک حاضر شویم. با ارزیابی‌های صورت گرفته تیم‌ها در تلاشند که خوب حاضر شوند.

سجادی افزود: تعداد سهمیه‌های کسب شده خوب است و چند رشته هنوز فرصت کسب سهمیه دارند اما مهم این است آنطور که حقشان است در المپیک حاصل زحمات خود را بگیرند.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: حضور در مسابقات المپیک، جهانی و قاره‌ای حاصل فعالیت بخش عمده‌ای از جامعه در تمام نقاط کشور است و نمی‌توان موفقیت را فقط به رشته و ورزشکار و فدراسیون خاص نسبت داد. از تلاش افرادی که نامشان برده نمی‌شود اما برای ورزش تلاش می‌کنند تشکر می کنم و امیدوارم این تلاش‌ها ادامه داشته باشد.

وی گفت: تفاهم‌نامه با فدراسیون‌ها به امضا می‌رسد و همه کمک می‌کنند تا تفاهم نامه‌ها خوب اجرا شود. هر 3 ماه گزارش‌هایی ارائه می‌شود و عملکرد بررسی می‌شود.

سجادی افزود: بازی‌های آسیایی جاکارتا 2 سال و چند ماه دیگر آغاز می‌شود و تاکید داریم باید توجه به بازی‌های آسیایی 2018 باشد که بعد از المپیک بزرگترین رویداد آسیایی‌ها محسوب می‌شود و می‌توان سطح خود را نسبت به رقیبان و دوره‌های گذشته بررسی کرد و امسال به این موضوع توجه خواهد شد.

وی گفت: توقع داریم تقویم قدراسیون‌ها نزدیک به اجرا باشد و آن را ارزیابی می‌کنیم و شما هم کمک کنید تا تقویم به صورت تمام و کمال اجرا شود. امیدوارم تقویم به صورت کامل در سال جاری اجرا شود.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین» وی در پایان این مجمع و در جمع خبرنگاران گفت: بدمینتون رشته‌ای است که سخت است بتوان در آن کسب سهمیه کرد چراکه همه قهرمان‌های جهان در آسیا حضور دارند و سطح آسیا در این رشته بالاست.

وی درخصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات فدراسیون فوتبال در موعد مقرر برگزار می‌شود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

سجادی درخصوص اینکه گفته می‌شود مجوز برگزاری انتخابات هنوز صادر نشده گفت: من نشنیدم چنین چیزی را. دعوت نامه‌ها توزیع شده و کفاشیان هم برای من به عنوان عضو مجمع دعوت نامه فرستاده و باید انتخابات برگزار شود.

سجادی درخصوص اینکه در آستانه انتخابات فدراسیون‌های ورزشی برخی خود را گزینه وزارت ورزش معرفی می‌کنند و در حال حاضر این موضوع از سوی مهدی تاج برای انتخابات فدراسیون فوتبال و برای یکی از گزینه‌های فدراسیون جودو نیز این موضوع مطرح شده است، گفت: ما هیچگاه گزینه‌ای برای انتخابات فدراسیون‌های ورزشی نداریم، چه فوتبال چه جودو و چه هر رشته دیگری.

سجادی در مورد عملکرد قایقرانی و عدم کسب سهمیه مناسب در این رشته گفت: قرار است این هفته رئیس فدراسیون به همراه دبیرکل در وزارت ورزش حاضر شوند و توضیحات خود را ارائه دهند.

ارسال نظر: