تیم دو سه روز زودتر به رقابت‌های انتخابی المپیک اعزام می‌شود

شجاعی: به کسب سهمیه المپیک ریو در بخش تیمی امیدواریم

کدخبر: 2033932

رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان کشورمان بسیار امیدوار است تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک سهمیه تیمی کسب کند.

محمدعلی شجاعی درخصوص مسابقات آزاد قهرمانی کشور به « نسیم آنلاین » گفت: این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر طی سه روز برگزار می‌شود. استقبال خوبی شد و به ورزشکاران نوید می‌دهیم که به مانند مسابقات جهانی این مسابقات رنکینگ داخلی دارد و امیدواریم این رده بندی ما را در رده‌بندی درست و انتخابی تیم ملی کمک کند. نتیجه این مسابقات مداوم را در تیم ملی خواهیم دید.

وی با اعلام این مطلب که جلوی حواشی تیم ملی را می گیرد، افزود: برای اینکه جلوی هرگونه حاشیه را بگیریم هر سال دو بار و در مهر و اسفندماه مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار می‌کنیم یعنی هر شش ماه به ورزشکاران فرصت داده می‌شود تا برای حضور در تیم ملی آمادگی شان را اعلام کنند.

رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان کشورمان درخصوص شرایط تیم ملی در اردوی تدارکاتی کره‌جنوبی اظهار داشت: تیم ملی ریکرو کشورمان با ده ورزشکار بعد از مسابقات جام جهانی چین به کشور کره جنوبی رفت و در این کشور اردوی تدارکاتی برگزار کرد. این اردو در یکی از بهترین کمپ‌های تخصصی و زیرنظر مربی کره‌ای برگزار شد و در کنار این مربی سایر مربیان کره ای حضور داشته و وی را کمک می‌دهند.

وی ادامه داد: کماندارن کشورمان در کنار بسیاری از قهرمانان دنیا تیر می‌زنند و افزایش رکوردها احساس شده است. نتایج این اردو را در مسابقات انتخابی المپیک خواهیم دید. تمام تلاش‌مان را می کنیم که در بخش بانوان سهمیه تیمی بازی‌های المپیک به دست آید. این اردو را در شرایطی برگزار کردیم که مشکلات مالی ما بر هیچ کس پوشیده نیست تا توانمندی و نواقص فنی ملی‌پوشان در این اردو حل شود و ما را برای کسب سهمیه بسیار امیدوارتر خواهد کرد.

شجاعی درباره برنامه اعزام تیم ملی برای آشنایی با شرایط ترکیه گفت: مربی کره ای قصد دارد فشار تمرینی اردوی کره را کمتر کند. بنابراین تیم دو سه روز زودتر به ترکیه اعزام می شود تا با شرایط آب و هوایی این کشور آشنا شوند و از روز 23 خردادماه در مسابقات شرکت کند و در روز سی ام خردادماه که کسب سهمیه بازی های المپیک است موفق عمل کند.

ارسال نظر: