رئیس فدراسیون جهانی سوارکاری: از سطح سوارکاری ایران غافلگیر شدم

کدخبر: 2033942

رئیس فدراسیون جهانی سوارکاری گفت: مساله مهم در سوارکاری ایران قرنطینه اسب‌هاست که برای رفع این مشکل اقدام می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، رئیس فدراسیون جهانی سوارکاری در روز پایانی مسابقات بین‌المللی پرش با اسب در ایران گفت: در دسامبر 2014 که به عنوان رئیس فدراسیون جهانی انتخاب شدم یکی از تعهداتم این بود که تا آنجایی که امکان پذیر است از کشورهای مختلف دیدن کنم و با اتفاقات مختلفی که در این کشورها رخ می‌دهد آشنا شوم و آمدن به ایران و تماشای این مسابقات قدمی در این راستا بوده است.

وی درخصوص سطح سوارکاری ایران اظهار داشت: قبل از اینکه به ایران بیایم طبق چیزهایی که می‌دیدم و می‌خواندم اطلاعاتی از سوارکاری ایران داشتم. دو هفته پیش که در مراکش و در جریان مسابقات قهرمانی پرش با اسب بودم متوجه شدم یکی از شرکت کنندگان ایرانی است. بنابراین قبل از اینکه به ایران بیایم نظر مساعدی در مورد ایران داشتم، اما وقتی به کشورتان آمدم از سطح سوارکاری ایران غافلگیر شدم.

رئیس فدراسیون جهانی سوارکاری درباره برنامه های آینده ای که برای ایران درنظر دارد، گفت: امیدوارم که هم بتوانم در ایران اتفاقات خوبی رخ دهد و هم کمکی از سوی فدراسیون سوارکاری باشد. سه مورد مختلف از دپارتمان سالیدریتی و کمک برای ایران در سه رشته سوارکاری منظور خواهد شد، اما مساله مهم در ایران قرنطینه است که اسب‌هایمان را بتوانیم به خارج ببریم و روی این مساله کار خواهند کرد تا موفق شویم.

ارسال نظر: