شاهرخ شهنازی: صلاح نمی‌دانیم در مسائل داخلی فدراسیون‌ها ورود کنیم

کدخبر: 2035251

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که آیا برای مشکل کیانوش رستمی و تمرینات انفرادی این ورزشکار ورود خواهید کرد، گفت: اینها مسائل داخلی فدراسیون‌هاست و کمیته ملی المپیک صلاح نمی‌داند که در آن ورود کند.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم نصب پرچم آستان قدس رضوی در محل کمیته ملی المپیک درباره اعتراضات ورزشکاران دو و میدانی گفت: تا جائیکه اطلاع دارم لیلا رجبی در حال حاضر از شرایط خود رضایت دارد و مریم طوسی هم در حال کسب امتیاز برای حضور در المپیک است. فدراسیون بصورت تخصصی کارش را دنبال می‌کند و هر زمان که بخواهد ما نیز حمایت می‌کنیم. ما نیز مانند سایر بخش‌ها مشکل بودجه داریم و باید با همین امکانات محدود، تمام ورزشکاران را پوشش دهیم.

وی در خصوص بودجه کمیته ملی المپیک افزود: ما و وزارت ورزش جلسات خوبی را با مسئولان سازمان برنامه و بودجه داشتیم و گزارش آن آماده شده و تا قبل از المپیک رقم خوبی در اختیار ما قرار می‌گیرد. خواهش کردیم که حالا که قرار است این کمک انجام شود، هر چه سریعتر انجام شود. از مناف هاشمی شنیدم که احتمالا وزارت ورزش به زودی مبلغی را به فدراسیون‌ها واریز خواهد کرد.

شهنازی در خصوص نگرانی‌های رسول خادم اظهار داشت: کشتی رشته‌ای است که با توجه به برنامه‌هایی که دارد بودجه زیادی لازم دارد. خادم به بودجه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بسنده نکرده و اسپانسرهای خوبی جذب کرده است. تا جایی که ممکن است در بحث المپیک از این فدراسیون حمایت می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای مشکل کیانوش رستمی و تمرینات انفرادی این ورزشکار ورود خواهید کرد، گفت: وزنه‌برداری رئیس با تجربه‌ای دارد و اگر برنامه‌ای در فدراسیون وجود دارد حتما آنرا مصلحت می‌دانسته است. اینها مسائل داخلی فدراسیون‌هاست و کمیته ملی المپیک صلاح نمی‌داند که در آن ورود کند. مگر اینکه خود فدراسیون از ما کمک بخواهد. مطمئن باشید که مسئولین فدراسیون وزنه‌برداری بیش از ما نگران هستند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان گفت: شنیده‌ام که فدراسیون وزنه‌برداری از آیان، رئیس فدراسیون جهانی دعوت کرده که به ایران بیاید. هر رئیس فدراسیونی که به ایران آمده با وی جلسه برگزار کردیم. در حاشیه المپیک نیز با چنیدن رئیس کمیته ملی المپیک از سایر کشورها جلسه خواهیم داشت.

ارسال نظر: