تصمیم نهایی در کنگره زوریخ:

ایران و اتریش نامزدهای نهایی میزبانی رقابت‌های اسکی چمن قهرمانی جهانی

کدخبر: 2039031

ایران و اتریش نامزدهای نهایی میزبانی رقابت‌های اسکی روی چمن قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۷ شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، نشست کمیته اسکی روی چمن فدراسیون جهانی اسکی با موضوع بررسی آخرین تحولات این رشته و تعیین نامزدهای نهایی میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2017 برگزار شد.

در این نشست نمایندگان ایران در کمیته اسکی روی چمن فدراسیون جهانی آخرین شرایط این رشته در ایران را به دیگر اعضا شرح دادند و همچنین از آمادگی ایران برای میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2017 خبر دادند.

در نشست کمیته اسکی روی چمن کنگره جهانی اسکی در مکزیک نمایندگان ایران و دیگر کشورها آخرین شرایط رشته اسکی روی چمن در جهان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون اسکی ایران در این نشست از توانایی ایران برای میزبانی از رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان جهان در سال 2017 خبر داد و گفت: با توجه به پتانسیلی که از نظر سخت‌افزاری در ایران داریم بسیار مشتاق هستیم که میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان در 2017 به ایران داده شود .

او با اشاره به میزبانی ایران از رقابت‌های بین‌المللی مختلف در رشته اسکی روی چمن، افزود: با توجه به میزبانی‌هایی که پیش از این در رقابت‌هایی چون جام‌جهانی داشته‌ایم قطعا ایران می‌واند بهترین میزبان این رقابت‌ها باشد. شرایط ایران برای میزبانی از رقابت‌های اسکی روی چمن بسیار مطلوب است و تلاش می‌کنیم تا این شرایط روز به روز بهتر شود.

سرپرست فدراسیون اسکی خاطر نشان کرد: ایران توانایی‌های زیادی در رشته اسکی روی چمن دارد و کسب مدال طلای جام جهانی در رقابت‌هایی که سال گذشته به میزبانی ایران برگزار شد خود نشان از این توانایی دارد.

او خطاب به حاضران در نشست اعلام کرد: بازهم تاکید می‌کنم شرایط ایران برای میزبانی از رقابت‌های اسکی روی چمن مطلوب است و اگر میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2017 به ایران داده شود مطمئن باشید بهترین میزبانی را از ورزشکاران صورت خواهیم داد.

همچنین نماینده اتریش در این نشست نیز پیشنهاد خود را برای میزبانی کشورش از رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2017 ارائه کرد و خواهان میزبانی این رقابت‌ها در کشور اتریش شد.

در نهایت اعضای کمیته اسکی روی چمن فدراسیون جهانی اسکی مقرر کردند با توجه به توانایی بالاتر ایران و اتریش نسبت به دیگر کشورهایی درخواست‌کننده میزبانی، یکی از این دو کشور میزبان نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2017 شود. تصمیم نهایی در مورد میزبان رقابت‌های اسکی روی چمن قهرمانی جهان در کنگره پاییزه فدراسیون جهانی در زوریخ سوئیس گرفته خواهد شد.

ارسال نظر: