به زودی وضع مدیران عامل سرخابی‌ها مشخص خواهد شد

سجادی: قرارداد بازیکنان لیگ برتری بررسی می‌شود/ درخصوص مدال‌های ایران در المپیک پیش‌بینی نمی‌کنم

کدخبر: 2050152

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: روز گذشته از سازمان لیگ پرونده‌های بازیکنان لیگ برتری را گرفته‌ام و آن‌ها را به زودی بررسی خواهم کرد تا تحلفی صورت نگرفته باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون اسکی گفت: انتخابات بالاخره با حضور 19 کاندیدا برگزار شد که تا قبل از آغاز مراسم 16 نفر انصراف دادند و در نهایت با حضور 4 کاندیدای اصلی انتخابات برگزار شد که در پایان آقای افتخاری به عنوان ریاست این فدراسیون رسیدند.

وی درباره انصراف نامزدها در انتخابات اظهار داشت: در آیین نامه جدید پیش بینی کردیم و من هم تذکر دادم کسانی که قصد انصراف دارند،‌ صحبت نکنند و دوستان هم رعایت کردند.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد شائبه‌های انتخاب اعضای مجمع و اینکه کسانی که فعال‌تر بودند انتخاب نشدند گفت: خیر. عده‌ای همیشه سلیقه خودشان را مطرح می‌کنند.

سجادی در خصوص طرح جدید لباس کاروان ایران در المپیک ریو اظهار داشت: طرح جدیدی که مورد موافقت مسئولین قرار گرفته است بسیار خوب و پسندیده است و به زودی رای نهایی اعلام خواهد شد تا ورزشکاران در مراسم رژه کاروان ایران از این لباس ها استفاده کنند.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره وضعیت ورزشکاران المپیکی و شرایط آمادگی آن‌ها گفت: خوشبختانه با آخرین سهمیه که عصر دیروز توسط قایقرانی کسب شد کاروانی 64 نفره خواهیم داشت، و با نظارت هایی که بنده و مسئولین دیگر وزارت ورزش در این مدت از آن تیم‌ها داشته‌ایم در مجموع شرایط خوبی دارند و از آمادگی لازم برخوردار هستند خصوصا در 3 و 4 رشته‌ای که امید به کسب مدال در آنها داریم.

وی افزود: به هر حال نباید فراموش کنیم که میدان، میدان المپیک است، سخت‌ترین مسابقات در جهان. تمام ورزشکارانی که در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند برای کسب مدال می‌آیند و در نهایت امیدواریم که ورزشکاران ما هم بتوانند صاحب مدال‌های خوش رنگی از این رقابت ها شوند.

سجادی درباره تعداد کسب مدال توسط کاروان ایران گفت: در این زمینه پیش‌بینی نمی‌کنم اما به نظرم نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

وی در خصوص وضعیت مدیرعاملی استقلال که قرار بود تا 2 هفته آینده مشخص شود خاطرنشان کرد: ما هیچگاه زمان اعلام نکرده‌ایم و این موضوع را در اختیار هیئت مدیره باشگاه قرار داده‌ایم که در جلسه ای که در این هفته خودم هم در آن شرکت داشتم قرار شد به زودی وضع این موضوع مشخص شود.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره بدهی‌های سرخابی‌ها گفت: بدهی‌های این دو باشگاه مربوط با ماقبل سال 92 است و ما هیچ کمکی نمی‌توانیم به آنها بکنیم. اما با فعالیت‌ها و استفاده‌ای که از برند این دو باشگاه شده است مسئولین سرخآبی توانسته اند بدهی های سال گذشته و امسال را هم نیز پرداخت نمایند و در کل مشکل مالیشان در حال حل شدن است.

سجادی در خصوص قراردادهای میلیاردی بازیکنان فوتبال افزود: تاکید وزارت ورزش بر این است که بازیکن بر اساس ارزش و توانایی که بازیکن دارد وی پول بگیرد که البته بنده قراردادهای تمام 16 تیم حاضر در لیگ برتر را روز گذشته از سازمان لیگ گرفته‌ام و آن‌ها را به زودی بررسی خواهم کرد تا تحلفی صورت نگرفته باشد.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که وزیر ورزش اعلام کرده گزارشاتی در خصوص ارقام قراردادهای برخی از بازیکنان در اختیار وزارت ورزش قرار گرفته گفت: در خصوص این موضوع در حال بررسی هستیم در روزهای آینده نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

ارسال نظر: