ثبت رکورد تاریخی در برزیل باعث افتخار من است

سیامند رحمان: تا روزی که وزنه می‌زنم به نام کشور ایران مسابقه می‌دهم

کدخبر: 2052893

وزنه‌بردار پارالمپیکی ایران گفت: افتخارآفرینی و شاد کردن دل مردم برایم حد و اندازه ندارد و ثبت رکورد تاریخی در بازی‌های پارالمپیک برزیل باعث افتخار است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیامند رحمان درحالی که تمرینات فشرده ای را برای ثبت رکورد تاریخی در بازیهای پارالمپیک انجام می دهد، به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: بیش از یک سال با مربیان تمرین می کنم و آسیب دیدگی ندارم و تلاش می کنم در زمان باقیمانده تا بازی ها، شرایط آمادگی ام را حفظ کنم.

وی درخصوص نپذیرفتن پیشنهاد رقابت برای کشورهای دیگر اظهار داشت: از بسیاری از کشورها برای مسابقه در کشورشان پیشنهاد داشتم اما رقابت با پرچم کشورم و شاد کردن دل مردم ایران برای من میلیاردها دلار ارزش دارد.

قوی‌ترین مرد وزنه بردار معلول جهان خاطرنشان کرد: تا روزی که وزنه می زنم به نام کشور ایران مسابقه می دهم و افتخارم این است که در بازیهای پارالمپیک برزیل رکورد تاریخی را به نام ایران ثبت کنم اما باید شرایط مهیا باشد.

وی انتظارات را استرس آور عنوان کرد و گفت: وقتی می گویند در پارالمپیک صددرصد مدال طلا می گیری برای من استرس آور شده است. تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ام و امیدوارم جواب زحمات مربیان و عزیزانی که برایم زحمت کشیدند را بدهم.

سیامند رحمان درخصوص نتیجه الهه احمدی، تیراندازی کشورمان، در بازیهای المپیک اظهار داشت: وقتی مصاحبه الهه احمدی را دیدم ناراحت شدم. وی به عنوان تیرانداز ایرانی در بازیهای المپیک شرکت کرد و به نظرم مقام خوبی کسب کرد و برای ما باعث افتخار است.

ارسال نظر: