جودو ایران تقریبا نابود شده است و بازیابی آن نیاز به زمان دارد

رودکی: جای امیدواری دارد که خوش‌نام ترین فرد جودو ایران در راس فدراسیون قرار گرفت

کدخبر: 2064821

مدیر تیم‌های مل جودو گفت: محمد درخشان به عنوان خوش‌نام ترین فرد جودو در راس فدراسیون قرار گرفت و این مسئله جای امیدواری دارد که درخشان بعد از سالیان سال به جودو بازگشت.

محمدرضا رودکی در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون جودو و انتخاب محمد درخشان اظهار داشت: تمام اهالی جودو بعد از ماه‌های اخیر که تغییر و تحولات مدیریتی زیادی صورت و نابسامانی‌های به وقوع پیوسته بود از این وضعیت خسته شده بودند و منتظر بودند تا تکلیف فدراسیون جودو مشخص شود.

وی ادامه داد: مسائل حاشیه‌ای زیادی را ما پیش از انتخابات و حتی در انتخابات شاهد بودیم و عده‌ای به دنبال این بودند به هر صورت جودو در باقی بمانند و به هر نحوه‌ای نیز تلاش کردند تا این حاشیه‌ها در انتخابات نیز وجود داشته باشد. خدا را شکر که با تمامی این مسائل انتخابات روز گذشته برگزار شد و محمد درخشان به عنوان خوش‌نام ترین فرد جودو در راس فدراسیون قرار گرفت و این مسئله جای امیدواری دارد که درخشان بعد از سالیان سال به جودو بازگشت. تمام نتایج مثبت جودو برمی‌گردد به دوران گذشته مدیریت درخشان و امیدواریم این نتایج مجدا تکرار شود.

مدیر تیم‌های ملی جودو در خصوص اینکه چقدر امیدوار است نتایج دوران مدیریت گذشته درخشان تکرار شود، گفت: باید به درخشان زمان داده شود چرا که در این سالیان اخیر جودو ما تقریبا نابود شده است. زمان نیاز است تا بستر مجددا فراهم شود و از پایه‌ دوباره سرمایه‌گذاری صورت گیرد و این مسئله بحث مدیریتی سنگینی را طلب می‌کند.

وی ادامه داد: بیشترین ضربه‌ای که ما در سالیان اخیر در جودو خوردیم از بحث مدیریتی بود و ما باید به درخشان زمان بدهیم تا کادر خود را سرکار بیاورد و فعالیت خود را شروع کند. جودو پتانسیل خوبی دارد اما از لحاظ مدیریتی تقریبا نابود شده است و احیای مجددا آن به زمان نیاز است تا بتوانیم مجددا یک فدراسیون باثبات با تیم‌های ملی خوب داشته باشیم.

رودکی در خصوص اینکه با فدراسیون جدید نیز همکاری خواهد داشت، عنوان کرد: در سه ماه اخیری که من وارد فدراسیون جودو شدم واقعا شرایط خیلی بدی داشتیم و حتی از نظر مالی فقط توانسیتم با جذب اسپانسر تمرینات را برگزار و سه مرد المپیکی خود را حفظ کنیم. آنقدر مشکلات در داخل فدراسیون بود که ما در سفرهای مختلف شاهد هماهنگی برای رزو و ثبت‌نام نبودیم و این مسئله ضعف بزرگی برای فدراسیون جودو بود و افرادی که داخل فدراسیون حضور داشتند فقط به دنبال تبلیغات خودشان بودند.

وی ادامه داد: قطعا اگر شرایط تغییر کند که من معتقدم این اتفاق خواهد افتاد و از من دعوت کنند در خدمت جامعه جودو خواهم بود. اگر درخشان نسبت به سیتسمی که مدنظرش است نخواهند از من استفاده کند یا بخواهند جایگاه من را تغییر بدهد، من به خاطر اراداتی که به سیستم مدیریتی و شخصیتی ایشان دارم روی چشم می‌گذارم و قبول می‌کنم.

ارسال نظر: