رئیس کمیته المپیک در دیدار با خانواده شهید الله‌کرم؛

هاشمی: حضور در کنار خانواده شهدا باعث دلگرمی و قوت قلب‌مان می‌شود

کدخبر: 2066545

کیومرث هاشمی به همراه مهدی هاشمی و ملی‌پوشان تیرانداز در منزل شهید جاوید الاثر مدافع حرم پاسدار جواد الله‌کرم حضور یافتند.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، رییس کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی به همراه ریاست فدراسیون تیراندازی سید مهدی هاشمی و تیراندازان اعزامی به رقابت های فینال فینالیست های جام جهانی ایتالیا ( الهه احمدی، مه لقا جام بزرگ و حسین باقری) به منظور بیعت با آرمان های شهدا در منزل شهیدجاوید الاثر مدافع حرم جواد الله‌کرم حضور و با خانواده این شهید والا مقام دیدار کردند.

دراین دیدار کیومرث هاشمی با اشاره به مقام شهدا در ورزش کشور گفت: ما هرچه داریم از شهدا است و حضور در کنار خانواده شهید مدافع حرم، پاسدار جواد الله کرم ورزشکار خوب و با اخلاق کشورمان موجب شد، قوت قلب و انرژی بگیرم.

وی در ادامه گفت: امیدوارم تیراندازان کشورمان با سرمشق و الگو قرار دادن شهدای مدافع حرم و همچنین با دعای خیر آنان مثل گذشته پرچم پر افتخار کشورمان را به احتزاز در آورند و این خود یک جهاد است.

مهدی هاشمی نیز در سخنانی در این باره گفت: خدا را شاکریم که توفیق یار شد در آغار ماه محرم در منزل شهید مدافع حرم جواد الله کرم باشیم و خوشحالم از اینکه در کنار کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک از متولیان ورزش کشور هستم.

ایشان در ادامه گفت: شهدا الگوی ما هستند، راه و رسمی که شهدای ورزشکار مدافع حرم انتخاب کردند، می تواند الگویی برای جوانان این مرز و بوم باشد زیرا آنها با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار، خودشان را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی با نگاهی فراتر از گذشته و دوران دفاع مقدس در معرض امتحان قرار دادند، این جوانان بزرگوار و بویژه ورزشکاران عزیز امروز نگاهشان فرا ملی و فرا مرزی است.

وی افزود: قدم گذاشتن در بین این خانواده، تجدید بیعت است. این خانواده از خانواده هایی است که پیشگام در رشد ورزش تیراندازی بوده و حضور ورزشکاران کشورمان در عرصه های بین المللی به مدد و پشتیبانی دعای خیر خانواده شهدا نیاز دارد و ما این انتظار را داریم که این خانواده بزرگ دعا گوی ما باشند.

ما در منزل شهیدی هستیم که با توسل به ارزش‌های ناب اسلامی قدم در راهی قرار دادند که امروز بهترین الگو برای جوانان ورزشکار میهن اسلامی‌مان شدند.

در این دیدار حسن مسجدی مسئول کمیته فرهنگی کمیته ملی المپیک و طاهره علی آبادی نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان و نواب نوری دبیر فدراسیون نیز حضور داشتند.

ارسال نظر: