شهنازی: سلطانی‌فر بهترین‌ها را در تیم کاری خود قرار می‌دهد/ ورزش کشور مسابقات مهمی در پیش دارد

کدخبر: 2070448

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: نگاه کمیته ملی المپیک به حضور سلطانی‌فر یک نگاه مثبت، تعاملی و صمیمانه است و کاملا آماده هستیم در کنار ایشان به ورزش کشور خدمت کنیم.

شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفتگو با « نسیم آنلاین » در خصوص معرفی سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی دولت به مجلس اظهار داشت: سلطانی‌فر سوابق و شناخت خوبی در ورزش داشته و دو سال قائم مقام سازمان تربیت بدنی بوده است بعلاوه وی در شرایط و موقعیت‌های مختلف ارتباط خوبی با ورزش داشته است.

وی در ادامه افزود: سلطانی‌فر استاندار گیلان، مرکزی، همدان و زنجان نیز بوده است و در همان زمان هم حمایت‌های خوبی از ورزش داشته است و همواره ورزش از اولویت‌های کاری وی بوده است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد: در پیام رئیس‌جمهور نیز دیدیم که وی به عنوان رئیس میراث فراهنگی موفق عمل کرده است و همین امر باعث شده تا رئیس جمهور از این پتانسیل در ورزش کشور استفاده کند.

شهنازی با تاکید بر شرایط ویژه ورزش کشور در حال حاضر، عنوان کرد: لازم است فردی در راس کار قرار گیرد که بتواند با ارائه برنامه‌ای حداقل 5 ساله کارها را پیش ببرد و معتقدم که سلطانی‌فر گزینه مناسبی برای انجام این برنامه ریزی و اداره امور است.

وی گفت: از مجلس نیز انتظار می‌رود با توجه به ترکیب جدیدی که دارد از گزینه پیشنهادی دولت حمایت و به وی اعتماد کنند. مطمئنا تکرار اتفاقات گذشته و معرفی گزینه‌های مختلف از سوی دولت برای این وزارتخانه‌ به نفع ورزش نخواهد بود. به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک به انتخاب سلطانی‌فر خوش‌بین هستم و از نمایندگان مجلس می‌خواهم با رای اعتماد به وی ورزش را در مسیر خوبی قراردهند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: مطمئن هستم کمیته ملی المپیک می‌تواند بهترین تعامل را با سلطانی‌فر و تیم کاری مد نظر وی داشته باشد. او از مدیران با سابقه است و مطمئنا از بهترین‌ها در تیم کاری خود استفاده خواهد کرد.

وی در پایان یادآور شد: ورزش مسابقات مهمی از جمله بازی‌های کشورهای اسلامی، داخل سالن، بازی‌های آسیایی و المپیک را در پیش دارد و مطمئنا با قراردادن سنگ بنایی مستحکم در ابتدای راه به ورزش کمک خواهد شد. نگاه کمیته ملی المپیک به حضور سلطانی‌فر یک نگاه مثبت، تعاملی و صمیمانه است و کاملا آماده هستیم در کنار ایشان به ورزش کشور خدمت کنیم.

ارسال نظر: