در ریو بضاعت کسب مدال را داشتیم

زارعیان: می‌خواهیم جایگاه گذشته جودو ایران را پس بگیریم/ از وجود مربیان خارجی استفاده خواهیم کرد

کدخبر: 2072569

سرمربی تیم ملی جودو گفت: امیدواریم با شرایط حال حاضر نیز بتوانیم تیم ملی ششدانگی را با کمک ایشان و سایر قهرمانان گذشته جودو ایران تشکیل بدهیم تا جایگاه جودو ایران را مجددا در سطح آسیا و جهان را پس بگیریم.

مجید زارعیان در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص حضور مجدد در تیم ملی جودو اظهار داشت: با حضور درخشان در راس سکانس هدایت فدراسیون جودو، جلساتی را ایشان با بنده برگزار کردند و خواستار حضور من در تیم ملی شدند. من نیز با وجود اتفاقاتی که در گذشته افتاده بود و شرایط سختی را پشت سر گذاشته بودم اما با درخواست درخشان، هدایت تیم ملی را قبول کردم تا کاری برای جودو ایران انجام بدهم.

سرمربی تیم ملی جودو در خصوص انتخاب کادرفنی تیم ملی گفت: انشاالله به زودی کادرفنی تیم ملی را اعلام خواهیم کرد و قصد داریم از وجود مربیان خارجی در کنار مربیان نوجوانان، جوانان و قهرمانان سابق جودو ایران استفاده کنیم. سعی خواهم کرد از بضاعت و پتانسیل مربیگری مربیان خوب ایرانی نیز استفاده کنم.

زارعیان در خصوص اهداف خود در حضور مجدد در راس تیم ملی عنوان کرد: ما سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خواهیم داشت و در اولین گام و برای برنامه کوتاه مدت به دنبال این هستیم با توجه به زمان کم باقیمانده ترکیب تیم ملی را بشناسیم و زیر ساختارها را برای مسابقات آسیایی و جهانی مهیا کنیم.

وی ادامه داد: برنامه میان مدت ما مسابقات بازی‌های آسیایی است تا بتوانیم ضمن تلاش برای کسب مدال به دنبال کسب رنکینگ و مشخص شدن ترکیب تیم ملی برای مسابقات المپیک توکیو نیز باشیم. برنامه بلند مدت ما نیز مسابقات المپیک است و امیدواریم بتوانیم مدال المپیک را کسب کنیم.

زارعیان تصریح کرد: ما در المپیک ریو بضاعت کسب مدال را داشتیم اما شرایط سختی برای بچه‌های ما رقم خورد. من در مدت حضور در تیم ملی سعی کردم به قول‌هایی که برای کسب سهمیه داده بودم عمل کنم اما متاسفانه بچه‌ها به لیاقت و جایگاهی که حقشان بود به دلیل پیش آمدن چالش‌ها نرسیدند. ما می‌خواهیم از حالا برنامه 4 ساله خود را مشخص کنیم و چالش‌های پیش آمده را برطرف کنیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص حضور مجدد درخشان در فدراسیون جودو گفت: رزومه درخشان مشخص است و ایشان در 12 سال حضور قبلی خود در فدراسیون توانستند با عملکردشان در جودو ایران لقب پدیده قرن را برای تیم ملی به ارمغان بیاورند. امیدواریم با شرایط حال حاضر نیز بتوانیم تیم ملی ششدانگی را با کمک ایشان و سایر قهرمانان گذشته جودو ایران تشکیل بدهیم تا جایگاه جودو ایران را مجددا در سطح آسیا و جهان پس بگیریم.

زارعیان در خصوص شروع اردوهای تیم ملی اظهار داشت: من برنامه‌های خود را به درخشان و رودکی ارائه دادم و فکر می‌کنم با تشکیل جلساتی که در طول هفته خواهیم داشت ابتدا در خصوص تکمیل کادرفنی و سپس شروع تمرینات اقدام خواهیم کرد. ما زمان کمی برای مسابقات آسیایی در پیش داریم و همینجوری نیز از سایر کشورها عقب هستیم. ما برای اینکه حضور قابل قبولی در این مسابقات داشته باشیم تاتش خواهیم کرد هر چه زودتر اردوها را تشکیل بدهیم.

ارسال نظر: