کمیته بانوان کمیته ملی پارالمپیک تشکیل می‌شود

کدخبر: 2072893

جلسه بررسی تشکیل کمیته بانوان در کمیته ملی پارالمپیک با حضور نایب رئیس دوم کمیته ملی پارالمپیک و مسئولان بانوان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌های جانبازان و معلولان و نابینایان و کم‌بینایان روز گذشته برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، در این جلسه آیین نامه تشکیل کمیته بانوان کمیته ملی پارالمپیک بررسی شد. رخشانی در خصوص تشکیل کمیته بانوان گفت: پیش از بازیهای پارالمپیک در خصوص تشکیل کمیته بانوان در جلسه هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک صحبت کردیم و اعضای پیشنهادی در این کمیته را به تصویب رساندیم.

وی افزود: قرار است نمایندگانی از مدارس استثنایی کشور، سازمان بهزیستی، معاونت امور زنان ریاست جمهوری، فدراسیون های جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان و اعضای کمیته اجرایی در این کمیته حضور داشته باشند.

رخشانی به برگزاری جلسه بررسی کمیته بانوان بعد از بازی های پارالمپیک اشاره و خاطرنشان کرد: بعد از بازی های پارالمپیک جلسه کمیته بانوان را تشکیل داده و آیین نامه کمیته را به تصویب رساندیم و قرار است هفته آینده در جلسه هیات رئیسه کمیته ملی پارالمپیک به تصویب برسد.

وی در پایان هدف اصلی از تشکیل کمیته بانوان را توسعه ورزش همگانی و قهرمانی دانست.

ارسال نظر: