رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا - ژاپن

وزنه‌برداران نوجوان ایران به ۳ مدال برنز دست یافتند

کدخبر: 2073630

نمایندگان دسته ۶۹ کیلوگرم کشورمان در پایان رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان قهرمانی آسیا به ۳ مدال برنز و ۳ عنوان چهارمی دست یافتند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا که از روز گذشته در سالن آرنای توکیو آغاز شده است و در سومین روز این مسابقات، امروز رقابت‌های دسته 69 کیلوگرم رده سنی نوجوانان، با حضور اسحاق ذعاب و حسین سلطانی برگزار شد که با کسب 3 مدال برنز برای کشورمان همراه بود.

در حرکت یک ضرب دسته 69 کیلوگرم نوجوانان اسحاق ذعاب با ثبت وزنه 125 کیلوگرم سوم شد تا صاحب گردن آویز برنز شود و حسین سلطانی با مهار وزنه 124 کیلوگرمی به مقام چهارم بسنده کرد.

در این وزن ژاخانشاه آریستانبک از قزاقستان با مهار وزنه 128 کیلوگرمی مدال طلای یک ضرب را از آن خود کرد و نیگوینگ وزنه‌بردار ویتنامی نیز با ثبت وزنه 126 کیلوگرم صاحب مدال نقره آسیا شد.

حرکت دوضرب:

اسحاق ذعاب در نخستین حرکت دوضرب نتوانست از پس مهار وزنه 148 کیلوگرمی برآید، اما در دومین حرکت این وزنه را مهار کرد. ذعاب در حرکت سوم نیز موفق به مهار وزنه 158 کیلویی نشد تا در این حرکت به عنوان چهارمی قناعت کند و با مجموع 273 کیلوگرم به کار خود پایان دهد.

حسین سلطانی دیگر نماینده کشورمان در این دسته در حرکت اول وزنه 149 کیلویی را مهار کرد، اما در دومین حرکت در مهار وزنه 161 کیلوگرمی ناکام بود. وی در حرکت سوم نیز موفق به مهار این وزنه نشد تا با مجموع 273 کیلوگرم به کار خود پایان دهد.

در پایان حرکت دوضرب و مجموع نیگوینگ وزنه‌بردار ویتنام با 155 کیلوگرم طلایی شد، ژاخانشاه آریستانبک قزاق با 155 و اختلاف وزن دوم شد و سلطانی با 149 کیلوگرم عنوان سوم و مدال برنز دوضرب را به خود اختصاص داد.

در حرکت مجموع نیز ژاخانشاه آریستانبک قزاق با 283 کیلوگرم مدال طلا را به خود اختصاص داد، نیگوینگ وزنه‌بردار ویتنام با 281 کیلوگرم نایب قهرمان شد و اسحاق ذعاب یا 273 کیلوکرم به مدال برنز دست یافت. سلطانی هم با مجموع 273 و اختلاف وزن بیشتر نسبت به ذعاب چهارم شد.

ارسال نظر: