مشکل ورامینی‌ها با محمد موسوی چیست؟!

کدخبر: 2075533

تعدادی از هواداران تیم والیبال صالحین ورامین در جریان دیدار تیم‌های بانک سرمایه و پارسه شعارهایی علیه محمد موسوی سردادند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم والیبال صالحین ورامین در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر برابر پیکان قرار گرفت و پیش از این بازی هم تیم‌های بانک سرمایه و پارسه برابر هم به میدان رفتند. تعدادی از تماشاگران و علاقمندان به تیم صالحین ورامین پیش از شروع بازی تیم محبوب خود در سالن خانه والیبال تهران حضور پیدا کردند و به ناچار دیدار تیم‌های بانک سرمایه و پارسه را هم دیدند.

هواداران ورامینی در اواخر بازی شعارهایی علیه سید محمد موسوی سردادند و برای بازی برگشت تیم‌های صالحین و بانک سرمایه خط و نشان کشیدند. زمانی که بازی صالحین و پیکان آغاز شد محمد موسوی پشت زمین و در کنار آنالیزور تیم بانک سرمایه نشست تا بازی را تماشا کند که ناظر بازی از وی خواست تا آنجا را ترک کرده و به جایگاه ویژه برود و بازی را نگاه کند.

این درخواست ناظر بازی که البته با دخالت نیروهای حراست سالن هم همراه بود بازهم واکنش ورامینی‌ها را به همراه داشت. این موضوعات موجب شد تا موسوی لحظاتی عصبی و ناراحت شده و با مسئولان سالن بحث کند. این بحث‌ها در حالی بود که شعار تماشاگران ورامینی همچنان ادامه داشت!

سرانجام موسوی به همراه مهدوی به جایگاه ویژه رفت و بازی وارمین و پیکان را که با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان خاتمه پیدا کرد از جایگاه ویژه تماشا کرد. در پایان مسابقه هم ورامینی‌ها که نتیجه بازی را واگذار کرده بودند بدون توجه به این موضوع شعارهایی علیه موسوی سردادند.

ارسال نظر: