رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا - اندونزی

درخشش تیم کاراته امید پسران با ۲ طلا و یک برنز

کدخبر: 2075643

در دومین روز از رقابت‌های قهرمانی آسیا تیم امید پسران به ۲ مدال طلا و یک برنز دست یافت.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، تیم ملی امید پسران که با تغییر برنامه برگزاری مسابقات در 3 وزن در دومین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در ماکاسار اندونزی به میدان رفت موفق شد به 2 مدال طلا و یک برنز برسد.

در وزن 75-کیلوگرم، آرش علی‌نژاد کاپیتان تیم ملی امید پسران ابتدا کاراته‌کایی از ژاپن را پس از تساوی در وقت قانونی مبارزه با نتیجه 5 بر 4 برد. در دومین مبازره موفق شد نماینده سریلانکا را 8 بر صفر مغلوب کند. در سومین مبارزه کاراته‌کایی از اندونزی را 6 بر صفر برد و به فینال رسید. در فینال موفق شد کاراته‌کای کشور چین را 6 بر یک مغلوب کرد و مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن 84- کیلوگرم، محمدرضا گیلان پور در اولین مبازره حریفی از هند را 8 بر صفر برد. در دومین باز مقابل نماینده قزاقستان 4 بر 3 به برتری رسید و به فینال راه یافت. گیلان‌پور در فینال کاراته کای عربستانی را 6 بر یک شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 84+کیلوگرم، مهدی قراری‌زاده ابتدا نماینده تایلند را با نتیجه 8 بر صفر از پیش رو برداشت. سپس مقابل حریفی از عربستان 5 بر 2 نتیجه را واگذار کرد و در جدول رپه شارژ مقابل کاراته کایی از چین قرار گرفت و 7 بر صفر این حریف را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

همچنین در بخش کاتا کاتای تیمی مردان ابتدا تیم سریلانکا را با 5 پرچم پشت سر گذاشت و در دومین مبارزه به مصاف تیم کاتای کشور میزبان رفت و با نتیجه نزدیک 3 بر 2 شکست خورد و به مدال برنز رسید.

در بخش دختران هم تیم ایران با ترکیب ستاره خاکپور، آرزو لونجی و محدثه نائجی در نخستین مبارزه با نماینده چین تایپه دیدار کرد و 5 بر صفر به برتری رسید. اما در دومین مبارزه مقابل تیم مالزی نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

امیربهادر تدین در کاتای انفرادی زیر 21 سال در مبارزه نخست برابر کاتارویی از مالزی باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

آرزو نعمتی‌پور در کاتای انفرادی زیر 21 سال دختران ابتدا نماینده هنگ کنگ را 5 بر صفر برد، سپس مقابل کاتاروی ژاپنی 4 بر یک مغلوب شد و در رپه شارژ مقابل اندونزی 3 بر 2 نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.

فردا هم 3 نماینده تیم امید، امیررضا میرزایی، رضا عنایتی و علی مسکینی به میدان خواهند رفت.

ارسال نظر: