مسابقات کاراته قهرمانی آسیا-اندونزی

نتایج ناامید کننده تیم‌های کاراته نوجوانان و جوانان

کدخبر: 2075646

رقابت‌های نوجوانان و جوانان کاراته کشورمان در حالی به پایان رسید که تنها یک مدال طلا و ۶ برنز حاصل تلاش ملی پوشان ایرانی در اندونزی بود.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در دومین روز از پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در اندونزی، امروز شنبه 6 آذرماه نوجوانان و جوانان پسر به روی تاتامی رفتند. در پایان مسابقات در بخش نوجوانان و جوانان پسران، ملی پوشان کشورمان با کسب تنها 1 طلا و 6 برنز در آسیا به کار خود پایان دادند.

نوید محمدی تنها طلایی نوجوانان و جوانان ناجی تیم ملی رده نوجوانان و جوانان شد.

وزن 52- کیلوگرم نوجوانان مرتضی نعمتی برنز

وزن 57- کیلوگرم نوجوانان مهرداد مستحسن برنز

وزن 63- کیلوگرم نوجوانان حسین صالحی پور برنز

وزن 68- کیلوگرم نوجوانان امیر خوش رفتار حذف

وزن 68+ کیلوگرم نوجوانان نوید محمدی طلا

وزن 55- کیلوگرم جوانان علیرضا خمسه حذف

وزن 61- کیلوگرم جوانان مجتبی محمدی برنز

وزن 68- کیلوگرم جوانان یحیی شهگل حذف

وزن 76- کیلوگرم جوانان حمیدرضا نجانی برنز

وزن 76+ کیلوگرم جوانان مجید نیکوهمت برنز

در مسابقات آسیایی مالزی تیم کومیته نوجوانان پسران با سرمربیگری محمدرضا عبدالمحمدی و با حضور حسن روحانی، رضا میدان رو، نادر جودت و حامد زیگساری به عنوان مربی به 2 طلا، 1 نقره و تیم جوانان 3 طلا و 2 برنز دست یافت در مجموع (5 طلا 1 نقره و 2 برنز) در صدر آسیا ایستاد. تیم ملی ژاپن در رده نوجوانان و جوانان با کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز به کار خود پایان داد.

تیم ملی نوجوانان و جوانان دختران و پسران دوره قبل در مسابقات آسیایی که به میزبانی مالزی برگزار شد با کسب ۹ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۶ مدال برنز با اقتدار در کاتا و کومیته در صدر ایستاد. دوره قبلی تیم ملی ژاپن حتی با قدرت کاتا هم نتوانست به گرد ایران برسد و با ۷ طلا و ۷ نقره و ۴ برنز پس از ایران در جایگاه دوم ایستاد.

در این دوره از رقابت‌ها کاراته نوجوانان و جوانان تنها ۲ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۱۱ مدال برنز در مجموع کاتا و کومیته نوجوانان و جوانان کسب کرد.

ارسال نظر: