دیدار رئیس پیلاتس آسیا با کیومرث هاشمی

کدخبر: 2077205

رئیس پیلاتس آسیا با حضور در کمیته ملی المپیک با کیومرث هاشمی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در ابتدای این نشست کیومرث هاشمی ضمن خیر مقدم به رئیس پیلاتس آسیا، گفت: ورزش همواره موجب نزدیکی کشورها و ملل بوده است و بدون تردید تنوع رشته‎های مختلف ورزشی در جهان می‎تواند باعث علاقه‎مندی طیف وسیعی از مردم و جوانان به ورزش‎های مختلف شود. قطعا ورزش پیلاتس هم که در استان‎های مختلف کشور در حال فعالیت است، می‎تواند مورد اقبال و توجه جوانان قرار گیرد. کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه خود را از فدراسیون ورزش‎های همگانی که مدیری زحمتکش در راس خود دارد، اعلام می‎کند.

وی ادامه داد: از حمایت‎های پیلاتس آسیا در سپردن مسئولیت غرب آسیا به ایران تشکر می‎کنیم ولی انتظار داریم همانگونه که کمیته ملی المپیک در چنین مواردی در حد و توانایی خود این انجمن‎ها را مورد حمایت قرار می‎دهد، مسئولان پیلاتس آسیا نیز حمایت‎های نرم افزاری و سخت افزاری خود را از این انجمن افزایش دهند.

در ادامه این نشست گویانگ جانگ رئیس پیلاتس آسیا ضمن تشکر از رئیس کمیته ملی المپیک بابت این دیدار گفت: فعالیت این رشته زیبای ورزشی در آسیا دارای مشکلاتی بود که موفق شدیم بر آن فائق آییم. انتخاب ایران بعنوان مرکز پیلاتس غرب آسیا، بیانگر جایگاه ورزش ایران در آسیا و جهان است. قطعا با توجه به حمایت‎های دلگرم کننده رئیس کمیته ملی المپیک ایران ما هم در این زمینه همه نوع حمایتی از پیلاتس کشور شما خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این دیدارها باعث پیوند هر چه بیشتر کشورها و مردم در لوای ورزش خواهد شد. از اینکه به ایران آمدم خوشحالم و قطعا می‎توانیم ازتجربیات یکدیگر در این زمینه بهره ببریم و حمایت‎های رئیس فدراسیون و کمیته ملی المپیک ما را در حمایت لازم از پیلاتس ایران دلگرم‌تر و با انگیزه‌تر می‎کند.

در پایان این دیدار، علی‎اصغرمجدآرا رئیس فدراسیون همگانی نیز با توجه به پتانسیل بالای ایران در عرصه ورزش همگانی، قهرمانی و حمایت‎هایی که این فدراسیون از پیلاتس دارد ابراز امیدواری کرد این رشته که در تمامی استان‎ها فعال است، بتواند با حمایت‎های مسئولان آسیایی به روند رو به رشد خود در کشور ادامه دهد.

ارسال نظر: