با اعلام سرمربی تیم ملی:

وزنه‌برداران المپیکی از مرحله سوم در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوند

کدخبر: 2080411

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در جلسه شورای عالی فنی اعلام کرد المپیکی‌ها از مرحله سوم به اردو دعوت می‌شوند همچنین در این جلسه قوانین و مقرراتی نیز برای تیم ملی تدوین شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، بیستمین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری با حضور تمامی اعضاء برگزار شد. اعضا در مورد آیین نامه تدوین شده قوانین و مقررات اردویی و مسابقه ای تیم های ملی به تبادل نظر و کارشناسی دقیق پرداختهو در نهایت به تصویب رساندند.

مشروح مصوبات تدوین شده در بیستمین نشست شورای فنی به شرح زیر است: ۱- در اساسنامه فدراسیون وزنه برداری کارشناسی بیشتر شده تا در جلسه بعدی شورا، اعضاء ضمن بررسی موارد پیشنهادات فنی خود را برای تقویت اساسنامه فدراسیون های ورزشی ارائه دهند. ۲- آیین نامه مقررات اردویی تیم های ملی بررسی و پس از ۳ جلسه تحلیل فنی و کارشناسی در این باب، مورد تصویب اعضای شورای عالی فنی قرار گرفت. ۳- سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در خصوص نفرات دعوت شده به این مرحله اردو و همچنین شرایط آنها توضیحاتی را به اعضاء شورا ارائه داد که به شرح زیر است: الف: اردوهای اول و دوم، فقط بابت محک زدن تمامی سرمایه های ملی در سطح کشور بوده است. ب: در مرحله سوم اردو، تمامی المپیکی ها رسماً به تیم ملی دعوت می‌شوند. ج:از زمانی که سعید علی حسینی قانوناً بتواند در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کند، قطعاً اوبه اردو دعوت خواهد شد.

همچنین انوشیروانی دلایل فنی خود برای عدم دعوت برخی چهره های شاخص رده سنی جوانان و وزنه بردارانی که در جام باشگاههای آسیا صاحب مدال شده بودند را به سمع و نظر شورا رساند و اعضاء نیز با پذیرش دلایل سرمربی تیم ملی در این خصوص قانع شدند.

((۸ وزنه بردارجوان از ۲۴ دی تمرینات خود را آغاز می کنند)) بخش دوم جلسه بعدازظهر شورای عالی فنی به وضعیت جوانان و تحلیل لیست مدعوین درخواستی توسط محمدحسین برخواه سرمربی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان اختصاص داشت.

اعضای شورای عالی فنی پس از بررسی اسامی درخواست شده توسط سرمربی رده سنی جوانان، موافقت خود را با آغاز مرحله نخست اردوی جوانان اعلام کردند. در این نشست لیست ۸ نفره محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان، مورد تایید اعضای شورا قرار گرفت.

برهمین اساس لیست ۸نفره سرمربی تیم جوانان به شرح زیر است:

۱- حسین سلطانی از استان زنجان در دسته ۶۹ کیلوگرم ۲- احمد احمدنژاد از استان آذربایجان غربی در دسته ۷۷ کیلوگرم ۳- تقی آقازاده از استان اردبیل در دسته ۷۷ کیلوگرم ۴- عارف خاکی از استان اصفهان در دسته ۸۵ کیلوگرم ۵- رامین ولی پور از استان مازندران در دسته ۸۵ کیلوگرم ۶- رحمان اورامه از استان خوزستان در دسته ۹۴ کیلوگرم ۷- رضابیرالوند از استان لرستان در دسته ۹۴ کیلوگرم ۸- علی داودی از استان تهران در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم

آغاز اردوی تیم ملی جوانان از ۲۴ دی ماه آغاز می شود و ۲۱ بهمن به اتمام می رسد.

ارسال نظر: