گزارش سایت اتحادیه جهانی کشتی از حضور بانوان ایران در ژاپن

کدخبر: 2089523

سایت اتحادیه جهانی کشتی به گزارشی از حضور نمایندگان بانوان فدراسیون کشتی ایران در کشور ژاپن پرداخت.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، این سایت گزارشی از حضور پنج تن از نمایندگان بانوان فدراسیون کشتی ایران در کشور ژاپن را ارائه کرد.

در این گزارش عنوان شده است که نمایندگان ایران برای بررسی امکانات و برگزاری جلسات آموزشی و دیدار با مقامات کشتی ژاپن در این کشور حضور یافتند.

هیأت پنج نفره ایران شامل اعضای مرتبط با برگزاری کشتی بانوان در کشور ایران، در شهرهای ناگویا و توکیو ژاپن حضور یافتند و از امکانات مراکز آموزشی این شهرها بازدید کردند.

این سایت همچنین به حضور بانوان ایرانی در رشته های آلیش و گراپلینگ که از پوشش مناسب برخوردار است و شرکت در مسابقات آلیش قرقیزستان و گراپلینگ بلاروس و کسب مدال توسط آن ها، اشاره کرده است.

همچین در ادامه به پیشنهاد فدراسیون کشتی ایران برای برگزاری مسابقات کشتی با لباس و پوشش مناسب اشاره شده است و مسئولان کشتی ژاپن نیز ضمن استقبال از همکاری با کشتی ایران برای توسعه رشته های سنتی بانوان در فدراسیون کشتی، برای اجرای این طرح که مورد توجه کشورهای اسلامی و بسیاری از کشورهای دیگر نیز قرار خواهد گرفت ابراز امیدواری کردند.

هیأت ایرانی به سرپرستی دکتر مریم منظمی نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی و همراهی فرناز پناهی زاده عضو کمیسیون ورزش زنان اتحادیه جهانی کشتی و مدیر روابط بین المللی فدراسیون کشتی هفته گذشته در کشور ژاپن حضور داشتند.

ارسال نظر: