ندا شهسواری: در مسابقات جهانی امسال نتیجه بهتری می‌گیریم

کدخبر: 992218

عضو تیم تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «نسیم» افزود: تمرین با بازیکنان مجارستانی ما را با سیستم بازی اروپایی بیشتر آشنا کرد/ اردوهای خوب و با کیفیتی را برای مسابقات جهانی برگزار کردیم

ندا شهسواری، اولین بانوی المپیکی تنیس روی میز در المپیک لندن ، بعد از اردوی مشترک تمرینی با دو بازیکن مجارستانی به «نسیم» گفت: اردوی خیلی خوبی با این بازیکنان برگزار کردیم. یکی از این بازیکنان از بهترین‌های تیم ملی مجارستان و یکی از بازیکنان مطرح دنیا بود. در روزهای پایانی اردو شاهد پیشرفت مان در اردوی مشترک با این بازیکنان بودیم. امیدوارم با تمریناتی که برگزار خواهیم کرد، نتیجه خوبی را در مسابقات جهانی به دست آورده و بدرخشیم.

وی افزود: تمرین با این بازیکنان مجارستانی تاثیر بسزایی در بالا بردن آمادگی‌مان دارد، چون با سیستمی بازی می‌کنند که اکثر بازیکنان اروپایی با این سیستم بازی می‌کنند و این تمرین برای ما نیز خوب است. از طرفی با بازیکنان اروپایی بازی کمتری داریم که تمرین با آنها باعث شد با سیستم‌های اروپایی بیشتر آشنا شویم.

شهسواری در پایان اظهار داشت: مسابقات جهانی سطح بالایی دارد و برای حضور موفق در این مسابقات باید تمریناتمان را تا اعزام ادامه دهیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم. از طرفی در مسابقات امسال می‌توانیم نتیجه بهتری بگیریم، چون اردوهای خوب و با کیفیتی را برگزار کردیم.

ارسال نظر: