راضیه تجار از شهید حمیدرضا سهیلیان می‌نویسد

کدخبر: 1034321

این نویسنده در گفتگو با «نسیم» با اعلام این خبر افزود: این کتاب از سوی موسسه "روایت فتح" به من پیشنهاد شده است/ به صورت تلفنی با همسر شهید در ارتباط هستم/ شهیدان بابایی، شیرودی و سهیلیان خودشان مرا برای نوشتن آثارشان برگزیده‌اند

راضیه تجار، نویسنده در گفتگو با «نسیم»، از نوشتن کتابی درباره شهید حمید‌رضا سهیلیان خبر داد و گفت: این کتاب از سوی موسسه "روایت فتح" به من پیشنهاد شده است؛ با آن‌که او از خلبانان هوانیروز شهید شده در روز‌های نخست جنگ تحمیلی است، اما تاکنون کتابی درباره او نوشته نشده است. این نویسنده با بیان اینکه کتاب در مجموعه "آسمان" منتشر می‌شود گفت: از سوی انتشارات، روایت فتح اسناد و مصاحبه‌هایی در اختیارم قرار گرفته است اما من به صورت تلفنی با همسر شهید هم در ارتباط هستم.

تجار با اشاره به حس خوبی که برای نوشتن این کتاب دارد، افزود: توانستم ارتباط موثری با راوی کتاب برقرار کنم. من از کودکی احساس عجیبی به پرواز هواپیما داشتم و گمان می‌کنم که شهیدان بابایی، شیرودی و سهیلیان خودشان مرا برای نوشتن آثارشان برگزیده‌اند . این نویسنده گفت: این اثر را زندگینامه داستانی نوشته خواهد شد؛ گفت‌وگو‌های انتشارات روایت فتح پنج سال قبل با همسر شهید انجام شده بود و برخی اطلاعات نیاز به‌روز رسانی دارد. برای نوشتن این کتاب 4 ماه فرصت دارم اما گمان می‌کنم که زودتر از موعد مقرر کتاب را تحویل دهم .

ارسال نظر: