۵۰ هزار نسخه جدید "دختر شینا" در بازار کتاب

کدخبر: 1043146

کتاب "دختر شینا" شامل خاطرات قدم‌خیر محمدی کنعان که به عنوان سومین اثر مسابقه کتاب و زندگی انتخاب شده است، تاکنون ۱۸۵ هزار جلد از این کتاب در بازار نشر توزیع شده است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، کتاب "دختر شینا" شامل خاطرات قدم خیر محمدی کنعان به روایت بهناز ضرابی‌زاده که به عنوان سومین اثر مسابقه کتاب و زندگی انتخاب شده است، بعد از پخش تیزر سینمایی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

تا قبل از پخش تیزر تلویزیونی 135 هزار جلد از این کتاب؛ به بازار نشر راه پیدا کرده بود؛ بعد از پخش تیزر سینمایی کتاب، روز گذشته ناشر 50 هزار جلد از کتاب را توزیع کرد.

این کتاب که از تولیدات انتشارات سوره مهر به شمار می‌رود داستان زندگی همسر سردار شهید ستار ابراهیمی هژیر است. بهناز ضرابی‌زاده در «دختر شینا » قدم به قدم وارد زندگی قدم‌خیر محمدی شده است تا زندگی او با سردار شهید ابراهیمی هژیر را روایت ‌کند؛ داستان روزها و شب هایی که این زن و فرزندانش وضعیت قرمز را تجربه می‌کردند و پدر در مناطق جنگی مشغول دفاع در برابر دشمن بود .

این کتاب خاطرات زنی را روایت می‌کند که در طول هشت سال زندگی با یکی از سرداران دفاع‌مقدس، با دشواری‌های دوری همسر و بزرگ کردن فرزندانش، کنار آمد و به تنهایی چهار دختر و یک پسر را بزرگ می کند .

"دختر شینا" از ۱۹ فصل تشکیل شده و از روایت کودکی قدم‌خیر آغاز می‌شود؛ از زمانی که نامش را به خاطر قدم خوشی که داشت «قدم خیر» گذاشتند تا زمانی که حماسه زندگی‌اش را در پشت جبهه‌ها رقم زد .

تیزر سینمایی دختر شینا با بازی الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی بسیار مورد استقبال قرار گرفت و از شبکه های مختلف تلویزیون پخش شد.

ارسال نظر: