خساست خانه کتاب، مشکل اطلاع رسانی نمایشگاه

کدخبر: 2030381

عدم ارائه آمار از سوی خانه کتاب به مسئولان نمایشگاه کتاب باعث بروز ناهماهنگی هایی در خصوص ارائه اطلاعات درست به مردم و در نتیجه سرگردانی مردم در شهر آفتاب شده است.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، بیست و نهمین نمایشگاه کتاب در حالی پنجمین روز خود را پشت سر گذاشت که مسئولان نمایشگاه و متروی شهر آفتاب خود را آماده روزهای شلوغ و پایانی نمایشگاه می کنند؛ روزهایی که قطعا حجم استقبال از نمایشگاه بسیار زیاد خواهد شد.

البته دیروز نیز طبق روال روزهای گذشته بیشترین بازدیدکنندگان و بهتر بگوییم خریداران محصولات نمایشگاه کتاب کودکان و نوجوان و دانشجویان بودند و سالن های کودک و نوجوان و دانشگاهی بیش از سایر سالن ها شلوغ بود.

طبیعتا هر چه به روزهای پایانی نمایشگاه نزدیک تر می شویم حضور برخی از اقشار مانند دانشجویان در شهر آفتاب بیشتر می شود، البته در این میان بازار خرید رمان در بخش ناشران عمومی هم گرم بود.

با همه محاسن بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب ولی گویی مسئولان قرار نیست فکری به حال وضعیت اطلاع رسانی کنند، چرا که به گفته علی اکبر تورانیان عدم ارائه آمار از سوی خانه کتاب به مسئولان نمایشگاه کتاب باعث بروز ناهماهنگی هایی در خصوص ارائه اطلاعات درست به مردم و در نتیجه سرگردانی مردم در شهر آفتاب شده است.

ارسال نظر: