گلعلی بابایی: "حبیب، تولدی دیگر" از سوی نشر ۲۷ در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

کدخبر: 996839

رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس به «نسیم» گفت: کتاب "آن بیست و سه نفر" که رهبری بر روی آن تقریظ نوشته‌اند، از جمله آثاری است که پیشنهاد می‌کنم مردم آن را در نمایشگاه تهیه کنند

گلعلی بابایی در گفتگو با خبرنگار «نسیم» گفت: کتاب «حبیب، تولدی دیگر» که جلد دوم «گردان نهم» به شمار می رود توسط نشر 27 در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه «حبیب، تولدی دیگر» کارنامه عملیاتی گردان حبیب بن مظاهر از بهار 1362 تا بهار 1365 است، اظهار داشت: در این کتاب به عملیاتهای والفجر 4، عملیات آبی- خاکی خیبر، عملیات والفجر 8 و عملایت لغو شده والفجر 5 پرداخته شده است.

رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس افزود: «حبیب، تولدی دیگر» در 11 فصل نگارش شده و در پایان هر 3 فصل از این کتاب، اسنادی از هشت سال دفاع مقدس به تصویر کشیده شده است.

بابایی با بیان اینکه بازدیدکنندگان بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب با وسواس و دقت به خرید کتاب بپردازند، تصریح کرد: خوشبختانه امسال آثار خوبی با موضوع دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد که پیشنهاد می کنم مردم به کتاب های دفاع مقدسی توجه کنند.

وی خاطر نشان کرد: کتاب «آن بیست و سه نفر» رهبر معظم انقلاب نیز بر روی آن تقریظ نوشته اند، از جمله آثاری است که پیشنهاد می کنم مردم آن را در نمایشگاه کتاب تهیه کنند.

ارسال نظر: