بهنوش بختیاری" و لیلا بوشهری به "بچه های جسور ۲"ملحق می‌‌شوند

کدخبر: 1013156

از چندی قبل پیش تولید "بچه های جسور۲" به نویسندگی شهناز ارسالی و کارگردانی حجت الله سیفی آغاز شده و هم اکنون در مرحله انتخاب لوکیشن وجذب بازیگر قرار دارد

مهرداد فلاحتگر بازیگر ومدیر تولید فیلم سینمایی "بچه های جسور2" در گفتگو با خبرنگار سینمایی «نسیم»در ارتباط یا آخرین وضعیت تولید این اثر نمایشی عنوان کرد: هم اکنون این اثر در مرحله انتخاب بازیگر ولوکیشن قرار دارد و تصور می کنم تا 14 روز آینده ساخت این فیلم را آغاز می کنیم.

وی در ارتباط با مضمون ومحتوای این اثر سینمایی، تصریح کرد: «بچه های جسور ۲» در ادامه قسمت اول است، در قسمت اول این داستان بحث دانایی را مطرح کرده بودیم و در قسمت دوم به بحث نیکوکاری خواهیم پرداخت .

این سینماگر در ادامه گفت: در حال حاضر مشغول فراهم کردن مقدمات «بچه های جسور ۲» هستم و بازبینی لوکیشن و هماهنگی جلوه های ویژه بصری و میدانی را انجام می دهیم .

فلاحتگر در مورد دیگر بازیگران "بچه های جسور"، خاطر نشان کرد: حضور مسیح سیفی، لیلا بوشهری و خودم در این اثر قطعی شده است وهم اکنون حجت الله سیفی مشغول رایزنی با بازیگرانی همچون بهنوش بختیاری و ارژنگ امیر فضلی برای بازی در این تازه ترین فیلم سینمایی خود است.

۱۰ فیلم سینمایی در کارنامه سینمایی حجت الله سیفی به ثبت رسیده است که از جمله آنان می توان به فیلم‌های «سهم من از زندگی»، «بوسه‌های مادر»، «به خاطر خواهرم»، «محکومین بهشت»، «عروس کاغذی»، «ماه عسل»، «خانه‌ای مثل شهر» و ... اشاره کرد .

ارسال نظر: