حبیب احمدزاده: خوشبختانه محصولات نوشت افزار داخلی جایگاه خود در بازار را تثبیت کردند

کدخبر: 1022168

این نویسنده و مستندساز کشورمان گفت: باید مبنای تولید خودمان را حداقل در برخی از آثار بر پایه این مسئله بنا کنیم، مطمئنا ساخت قهرمان محبوب از طریق رسانه خیلی راحت صورت خواهد گرفت

به گزارش «نسیم»، حبیب احمدزاده نویسنده و مستندساز کشورمان گفت: «محصولات و نوشت افزارهای خارجی به موفقیت های خوبی در جهت انتقال فرهنگی خودشان در کشور ما رسیده بودند که توسط تولیدکنندگان داخلی فضای رقابتی برای آنها تنگ تر شده است».

حبیب احمدزاده در رابطه با تداوم برپایی این نمایشگاه، گفت: «استارت این حرکت از سال ها قبل باید خورده می شد، ولی در مجموع شروع این نمایشگاه برپرکت بوده است، چرا که محصولات و برند های خارجی به موفقیت های خوبی در جهت انتقال فرهنگی خودشان در کشور رسیده بودند، اما امروز توسط تولیدکنندگان داخلی فضای رقابتی برای آنها تنگ تر شده است».

وی بیان کرد: «باید شخصیت وکاراکترهایی که درهر قشری وجود دارد را جمع آوری کنیم و با ساز وکاری مشخص فرصت حضور آنها درمحصولات لوازم التحریر را مهیا کنیم تا الگوی های ایران اسلامی را ازاین طریق به مشتریان خود راحت وآسان عرضه کنیم».

این فیلمنامه نویس در ادامه با اعلام اینکه بین قهرمان های سریال ها تا دنیای کودکان فرسنگ ها فاصله وجود دارد، خاطر نشان کرد: «باید مبنای تولید خودمان را حداقل در برخی از آثار بر پایه این مسئله بنا کنیم، مطمئنا ساخت قهرمان محبوب از طریق رسانه خیلی راحت صورت خواهد گرفت».

احمدزاده در ادامه افزود: «دنیای امروز قهرمان های خودش را می طلبد، مقداری باید فضای الگوسازی خودمان را از هشت سال جنگ تحمیلی جدا کنیم و قهرمان های خودمان در این جنگ را به زبان امروز معرفی کنیم، فضای امروز شاید هم مانند گذشته پذیرایی نمایش لباس رزمی، تفنگ و دیگر مسائل نباشد».

وی در پایان عنوان کرد: «امیدوارم این حرکت جهادی همچنان ادامه داشته باشد و محصولات لوازم التحریر ایرانی در آن سوی مرزها مشتریان خودش را پیدا کند، به جرات می گوییم که ظرفیت بسیار قابل توجه ای در این حوزه در کشورمان موجود است».

ارسال نظر: