دیدار روسای پنج نمایشگاه کتاب دنیا با مسئولان ایرانی

کدخبر: 1027507

امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی به «نسیم» گفت: تلاش کرده‌ایم تا حضور همه تشکل‌ها را در این نمایشگاه داشته باشیم

امیرمسعود شهرام نیا در گفتگو با «نسیم» در خصوص برنامه های ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت گفت: برنامه های زیادی برای حضور همه جانبه ایران در این نمایشگاه پیش بینی شده است؛ دیدارهایی با ناشران و رؤسای نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب جهان خواهیم داشت؛ از این دیدارها می توان به دیدار با "یورگن باس"، رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت اشاره کرد.

وی افزود: وزیر ارشاد از ما خواسته است که به صورت رسمی از باس برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران دعوت کنیم.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران ادامه داد:‌ دیدارهایی با رؤسای نمایشگاه کتاب پکن، نمایشگاه کتاب اندونزی و نمایشگاه کتاب بولونیا خواهیم داشت؛ و موریسه، رئیس نمایشگاه کتاب پاریس نیز از ما تقاضای ملاقات کرده است و قرار است در این دیدار بحث‌هایی در خصوص حضور او در نمایشگاه کتاب تهران و همچنین اینکه تهران شهر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب پاریس شود،‌ را بررسی می کنیم.

شهرام نیا با بیان اینکه امسال از همه تشکل‌های فعال در خارج از کشور دعوت شده تا در غرفه ایران حضور داشته باشند، گفت: تلاش شده است تا حضور همه تشکل‌ها را داشته باشیم .

وی با اشاره به حضور نویسندگان در فرانکفورت گفت: محمدرضا جوادی یگانه در بخش بزرگسال و مصطفی رحماندوست در بخش کودک و نوجوان در این نمایشگاه حاضر خواهند بود.

گفتنی است، شصت و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از 14 تا 18 اکتبر برپا می شود.

ارسال نظر: