ارسال ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری

کدخبر: 1041798

دبیر ششمین دوره جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری به «نسیم» گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره تا پایان آذرماه ادامه دارد/ برگزاری این جشنواره خدمت بزرگی به حوزه سینما و ادبیات می‌کند

رضا حاجی‌آبادی، دبیر ششمین دوره جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری در گفتگو با «نسیم»، درباره آثار رسیده به این جشنواره گفت: تاکنون نزدیک به 500 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است؛ مهلت ارسال آثار به جشنواره تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

وی به شرکت‌کنندگان حاضر در این جشنواره اشاره کرد و افزود: بیشتر شرکت کننده‌های دوره‌های گذشته جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری در این جشنواره‌ هم شرکت کرده‌اند.

دبیر ششمین دوره جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری ادامه داد: برگزاری این جشنواره می تواند خدمات بزرگی را به حوزه ادبیات و حتی سینما ارائه دهد؛ این هم به این دلیل است که داستان‌های کوتاه دوره‌های گذشته این جشنواره، در جشنواره‌های فیلم کوتاه از جمله "جشنواره فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای" مورد استفاده فیلم‌سازان قرار گرفته‌اند.

حاجی آبادی با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره گفت: داستان‌نویسان می توانند "داستان‌های کوتاه کوتاه" را حداکثر در 250 کلمه از طریق پیام کوتاه به شماره 0210000365 و یا از طریق ایمیل به نشانی Fest@iranhdm.ir ارسال کنند. آثار ارسالی نباید تا پیش از این در جشنواره‌های دیگر حائز رتبه و یا در نشریات مکتوب و غیرمکتوب منتشر شده باشند . براساس این گزارش، آیین پایانی این جشنواره تا پایان سال جاری برگزار می شود.

ارسال نظر: