بررسی دلایل عدم نتیجه‌گیری تراکتورسازی

ژنرال راه موفقیت را گم کرده است؟

کدخبر: 2009625

تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه روند نزولی خود بازهم در نتیجه‌گیری ناموفق بود و برابر پدیده رده یازدهمی با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، امیر قلعه‌نویی بعد از 2 فصل ناموفق دراستقلال خیلی امیدوار بود با نتیجه‌گیری در تراکتورسازی بتواند دوباره به روزهای اوج خود برگردد اما تا بدین جای کار این اتفاق برای او نیفتاده است. این در حالی است که قلعه‌نویی در نیم فصل دوم موفق شد ستاره‌های لیگ مثل مهدی شریفی، مهدی کیانی، آلویس نانگ، فرزاد حاتمی و ایوب کلانتری را به خدمت بگیرد و بهترین عملکرد را در فصل نقل و انتقالات داشته باشد. با این حال سیستم‌های اشتباه امیر قلعه‌نویی به نظر می‌رسد این تیم را از قرار گرفتن در جاده موفقیت دور کرده است. در مورد علت نتیجه نگرفتن تراکتورسازی از زمانی که قلعه‌نویی به این تیم آمده دلایل زیادی وجود دارد که به چند نکته از آن در ادامه خواهیم پرداخت:

1 - تماشاگران موافق حضور قلعه‌نویی در تراکتورسازی نیستند و این را بارها در صحبت‌هایشان هم اعلام کرده‌اند. در حالی که در تمام این سال‌ها حضور تماشاگران بزرگترین عامل موفقیت تراکتورسازی بوده است، در این فصل آنها چندان دوست ندارند به استادیوم بیایند و کسانی هم که می‌آیند علیه قلعه‌نویی شعار می‌دهند.

2 - امیر قلعه‌نویی هنوز هم به شیوه سنتی خود فکر می‌کند و ترجیح می‌دهد از بازیکنان فیزیکی در خط میانی خود استفاده کند. حضور بازیکنانی مثل مهدی کیانی و سینا عشوری در ترکیب اصلی تراکتورسازی و نادیده گرفتن سروش رفیعی که بدون تردید بهترین هافبک وسط لیگ ایران محسوب می‌شود، نشان می‌دهد که قلعه‌نویی همچنان فقط به بازی نتیجه گرا بها می‌دهد که البته در این امر هم ناموفق بوده است.

ارسال نظر: