بمبی که این بار منفجر نمی‌شود

فتح‌الله‌زاده در دولت روحانی می‌تواند رئیس فدراسیون فوتبال شود؟

کدخبر: 2012721

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال این بار سودای ریاست در فدراسیون فوتبال را در سر دارد و ظاهرا از همین حالا هم فعالیت خود را برای رسیدن به این عنوان شروع کرده است.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، مدیر عامل سابق باشگاه استقلال از آن دسته افرادی است که به شدت دوست دارد در فوتبال باشد و ظاهرا دو سال دوری از سطح مدیریتی دیگر برایش قابل تحمل نیست.

علی فتح‌الله‌زاده در پایان لیگ سیزدهم و در حالی که استقلال در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت، از استقلال رفت و جایش را به بهرام افشارزاده داد و دراین مدت تلاش‌هایش برای بازگشت به این تیم هم کاملا بی‌نتیجه مانده است. در آن زمان که فتح‌الله‌زاده از استقلال جدا شد مدام در مصاحبه‌هایش سعی کرد وانمود کند که در شرایطی که وزارت ورزش و جوانان حاضر نیست کمکی به استقلال و پرسپولیس کند او دیگر تمایلی به بازگشت به فوتبال ندارد اما چه کسی است که نداند در این مدت تمام تلاش خود را کرده است که باردیگر بتواند به این رشته جذاب برگردد اما این بار با سمتی بسیار بالاتر از مدیرعامل استقلال.

او این بار سودای ریاست در فدراسیون فوتبال را در سر دارد و ظاهرا از همین حالا هم فعالیت خود را برای رسیدن به این عنوان شروع کرده است. چند وقتی است که فتح‌الله‌زاده در استادیوم تیم‌های لیگ یکی حاضر می‌شود تا به نوعی بتواند رای روسای هیأت فوتبال استان‌های مختلف را به نفع خود جمع کند.

فتح‌الله‌زاده در حالی در این روزها قصد دارد وارد انتخابات فدراسیون فوتبال شود که گفته می‌شود تا زمانی که دولت فعلی روی کار باشد هرگز این اتفاق عملی نخواهد شد. علی فتح‌الله‌زاده یکی از مدیران استقلال است که در دوران مدیریتش در این باشگاه بدهی‌های زیادی را روی دست آبی‌ها گذاشته است. جذب بازیکنان درجه 2 با ارقام نجومی باعث شده است که مدیران وزارت ورزش و جوانان هرگز تمایلی به بازگشت او به فوتبال نداشته باشند. گفته می‌شود فتح‌الله‌زاده به خاطر اینکه نامش را بار دیگر سر زبان‌ها بیندازد بحث ریاستش در فدراسیون فوتبال را مطرح کرده است چراکه در بین اعضای مجمع رایی ندارد و از آن مهمتر اینکه دولت هرگز نظر مثبتی روی بازگشت او به فوتبال ندارد.

ارسال نظر: