از هواداران عذرخواهی می‌کنم

مظلومی: اشتباهات فاحشی داشتیم که چوبش را هم خوردیم

کدخبر: 2023475

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دور رفت تیم ما در دفاع مشکلی نداشت ولی امروز خیلی در دفاع مشکل داشتیم و هر اشتباه ما یک فرصت به حریف داد.

به گزارش «نسیم آنلاین»، پرویز مظلومی بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی درخصوص ارزیابی‌اش از بازی دربی گفت: بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم دیدیم. گل اول پرسپولیس برنامه ما را بهم ریخت و دو موقعیت خوب را هم داشتیم که مساوی کنیم ولی برگشت توپ به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد. شیرازه تیم ما بهم ریخت. اشتباهات زیادی داشتیم و حریف از اشتباهات ما خیلی خوب کار کرد. ما اشتباهات فاحشی داشتیم که چوبش را هم خوردیم مثل گل دوم و چهارم. از هواداران عذرخواهی می کنم. بازیکنان ما تمام زحمت خود را کشیدند ولی به نتیجه نرسیدیم.

مظلومی در خصوص اینکه برنامه استقلال برای جبران نتیجه چه بود، اظهار داشت: ما دو موقعیت خوب را بعد از گل اولی که خوردیم، از دست دادیم. با 2-4-4 شروع کردیم ولی بعد از مصدومیت شیحی تغییر سیستم دادیم. خیلی حمله کردیم و حملات ما روی بی دقتی از دست رفت.

وی در پاشخ به این سوال که با این شکست از رقبای خود عقب افتادید گفت: حتما مشکل داشتیم که این اتفاقات افتاده است. از دست دادن بازیکن خوبمان روزبه چشمی و کریمی کار را سخت کرد. دست ما بسته بود. تیم حتما با برنامه بوده که 17-18 هفته صدر جدول بوده است. 5 بازی مانده و ما ناامید نیستیم.

وی درخصوص عملکرد تیمش در دربی گفت: ما بازی قابل قبولی امروز ارائه کردیم. موقعیت ها را که ببینید می بینید ما موقعیت های زیادی داشتیم. تیم ها تلاش می کنند و هنوز چیزی را از دست نداده ایم. درست است یک بازی بزرگ را از دست دادیم و باید برای بازی های آینده آماده شویم.

سرمربی استقلال درخصوص میزان امیدواری‌اش به قهرمانی در لیگ برتر گفت: بله امیدوار به قهرمانی هستیم و سال بعد هم باید بعدا درباره اش صحبت کنیم.

وی درخصوص مشکلات دفاع استقلال نیز گفت: دور رفت تیم ما در دفاع مشکلی نداشت ولی امروز خیلی در دفاع مشکل داشتیم و هر اشتباه ما یک فرصت به حریف داد. سلسله اشتباهات ما باعث استفاده حریف از موقعیت ها شد.

مظلومی درخصوص اینکه استقلال بی برنامه بود، تصریح کرد: ما موقعیت داشتیم. توپ ما از روی خط دروازه گل نشد. فکر این را نمی‌کردیم انقدر اشتباهات بچه گانه داشته باشیم. در داربی جمع کردن تیم بعد از یک اشتباه بزرگ سخت است ولی تیم ما با استرس بازی را دنبال می‌کرد و این مسئله کار را سخت کرد.

ارسال نظر: