معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران خبر داد

پیش‌بینی برنامه‌های نمایشگاهی در شهر آفتاب تا ۶ ماه نخست سال آینده/ شهر آفتاب تا سال آینده هیچ تنفسی ندارد

کدخبر: 2028537

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به این که برنامه‌ریزی‌‌های شهر آفتاب برای نمایشگاه‌های بعدی زمان‌بندی شده است، گفت: تا شش ماهه اول سال آینده برنامه برگزاری نمایشگاه و جشنواره‌ها در شهر آفتاب پیش‌بینی شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، قدرت الله گودرزی رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب اظهار کرد: برپایی برنامه ها در شهر آفتاب پشت سر هم خواهد بود تا به توسعه بیشتر بینجامد از این رو می‌توان گفت مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تا سال آینده هیچ تنفسی ندارد.

گودرزی اظهار کرد: مجموعه‌ای با عظمت شهر آفتاب که با ایجاد همه امکانات در فاز اول به بهره برداری رسیده است می تواند در آسیا و خاورمیانه رتبه اول نمایشگاهی را داشته باشد به طوری که این مجموعه که امروز همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب افتتاح می‌شود در سالی که مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند، می‌تواند جایگاه بسیار مهمی در فضای تجارت بین الملل داشته باشد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اعلام اینکه بعد از نمایشگاه کتاب، مجموعه شهر آفتاب تا پایان سال میزبان نمایشگاه‌های متعددی هست افزود: این مسئله باعث اشتغال زایی فراوان در آن منطقه می‌شود و می‌تواند کمک زیادی به تقویت اقتصاد جنوب تهران کند.

گودرزی با اشاره به حجم قابل توجه بازدید کنندگان مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب در طول سال، تصریح کرد: افرادی که به نمایشگاه می‌روند بحث اقامت دارند، در چند روز برگزاری هر نمایشگاه خرید می‌کنند و همه موارد می‌تواند به رونق اقتصادی جنوب تهران کمک کند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهر آفتاب می‌تواند درآمد پایدار برای شهر تهران داشته باشد ادامه داد: این نمایشگاه غیر از بعد اقتصادی، ابعاد فرهنگی و اجتماعی هم دارد که انتقال فرهنگ یکی از مهم‌ترین ابعاد آن است چرا که حضور نمایندگان کشورهای خارجی وشرکت های بین المللی فرصتی برای تبادل فرهنگی است ودرآمدی که از آنجا حاصل می‌شود برای تهران و حتی کشور می تواند به عنوان درآمد پایدار محسوب شود.

گودرزی درباره فرصت‌های اقتصادی و بازرگانی شهر آفتاب گفت: نمایشگاه کتاب و حضور ناشران و مردم از سراسر کشور و خرید کتاب، یک فرصت اقتصادی است و از سوی دیگر مباحثی همچون حمل و نقل بازدید کنندگان، تغذیه و اسکان مردم هم باعث رونق اقتصادی می شود.

وی با توضیح اینکه در مجموعه شهر آفتاب فروشگاه شهروند و میدان میوه و تره بار افتتاح شده است، تاکید کرد:این فضاها علاوه بر ارائه خدمات، اشتغالزایی ایجاد کرده ودرآمد به همراه دارد که همه این موارد به عنوان درآمد پایدار محسوب می شود.

ارسال نظر: