حسنی‌خو: ما گزینه‌ای نداریم

وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون فوتبال از چه کسی حمایت می‌کند؟

کدخبر: 2028598

انتخابات فدراسیون فوتبال در حالی قرار است روز شنبه برگزار شود که وزارت ورزش مدعی است در انتخابات فدراسیون فوتبال از گزینه خاصی حمایت نمی‌کند.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، اصلی‌ترین ماموریت وزارت ورزش و جوانان این بود که علی کفاشیان در انتخابات شرکت نکند که همین اتفاق هم افتاد و آنها بالاخره با استفاده از اهرم فشار مراجع ذی‌صلاح موفق شدند رئیس 8 ساله فدراسیون فوتبال را از شرکت در انتخابات منصرف کنند. اما حالا که علی کفاشیان دیگر در انتخابات شرکت نمی‌کند وزارت ورزش و جوانان باید از فردی حمایت کنند که او بتواند اهداف این وزاتخانه را به خوبی در فوتبال پیاده کند. یکی از اصلی‌ترین دلایل اختلاف محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان با کفاشیان این بود که او به خواسته‌های این وزاتخانه بی‌اعتنا بود و کفاشیان هماهنگ با وزارت ورزش نبود.

اختلاف بین گودرزی و کفاشیان تا حدی بود که کفاشیان مدت‌ها نمی‌توانست وزیر ورزش را ببیند. به نظر می‌رسد وزیر ورزش و جوانان در این رقابت مهم موفق شد رئیس فعلی فدراسیون فوتبال را حذف کند اما تا حالا او نامی از گزینه مورد تایید خود را اعلام نکرده است.

در حال حاضر مهدی تاج، مصطفی آجورلو و عزیزالله محمدی به عنوان کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال معرفی شده‌اند و در این مدت در مورد گزینه مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان گمانه‌زنی‌های زیادی شده است. عده‌ای اعتقاد دارند که مهدی تاج موفق شده نظر وزارت ورزش و جوانان را جلب کند و قرار است این وزارتخانه در انتخابات روز شنبه از او حمایت کند اما عده‌ای دیگر هم ادعا می‌کنند که وزارت ورزش کاندیدای خاصی در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد.

حسنی‌خو، رئیس حراست وزارت ورزش و جوانان در مورد این که گفته می‌شود که تاج گزینه وزارت ورزش است به « نسیم آنلاین » گفت: برای من جالب است که چرا این بحث را مطرح می‌کنید. من اولین بار است که این جمله را از شما می‌شنوم. هرگز چنین چیزی نیست و حداقل این است که من چیزی نشنیده‌ام.

او در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش و جوانان گزینه‌ای برای انتخابات فدراسیون فوتبال دارد یا نه هم گفت: نه تا جایی که من می‌دانم وزارت ورزش و جوانان هیچ گزینه‌ای ندارد.

البته نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان هم درچند روز گذشته اعلام کرده بود که این وزارتخانه هیچ گزینه‌ای ندارد تا به نوعی حرف‌های حسنی‌خو تایید شود. اما باید تا روز شنبه صبر کرد و دید که در انتخابات فدراسیون فوتبال چه اتفاقی می‌افتد و چه کسی جایگزین علی کفاشیان در این فدراسیون خواهد شد.

ارسال نظر: