انتخابات فدراسیون فوتبال سر تاریخ برگزار می‌شود

عابدینی: سناریو رای سفید شکست خورده است/ رئیس فدراسیون روز شنبه انتخاب می‌شود

کدخبر: 2028602

در حالی که تنها ۳ روز دیگر به انتخابات سرنوشت‌ساز فدراسیون فوتبال بیشتر زمان باقی مانده است، عده‌ای در تلاش هستند که هرطور شده این انتخابات را عقب بیندازند.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، در حالی که تنها 3 روز دیگر به انتخابات سرنوشت‌ساز فدراسیون فوتبال بیشتر زمان باقی مانده است، عده‌ای در تلاش هستند که هرطور شده این انتخابات را عقب بیندازند و برای رسیدن به هدف خود هرکاری می‌کنند. در این بین ظاهرا برخی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌اند که تا زمانی که وزارت ورزش و جوانان تاییده سازمان بازرسی را نیاورد انتخابات از نظر قانونی باید به تعویق بیفتد. آنها ادعا می‌کنند اساسنامه فدراسیون فوتبال باید به تصویب هیئت دولت برسد و فقط در شرایطی انتخابات برگزار می‌شود که سازمان بازرسی دستور برگزاری مجمع انتخاباتی را بدهد که ظاهرا تا این لحظه این اتفاق نیفتاده است و به همین دلیل کسانی که می‌خواهند انتخابات را به تعویق بیندازند نهایت استفاده را از این موضوع می‌کنند.

البته امیر عابدینی عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در گفتگو با « نسیم آنلاین » ادعا می‌کند که انتخابات سر تاریخ تعیین شده که روز شنبه هفته آینده است برگزار خواهد شد: عده‌ای دوست دارند انتخابات برگزار نشود ولی مطمئن باشید این اتفاق نخواهد افتاد و انتخابات سر تاریخ تعیین شده است انجام می‌شود. همه کارها برای برگزاری انتخابات انجام شده است و دلیلی ندارد که این اتفاق نیفتد. مطمئن باشید رئیس فدراسیون فوتبال روز شنبه انتخاب می‌شود و هیچ منع قانونی وجود ندارد. به نفع فوتبال است که هرچه زودتر تکلیف آن مشخص شود.

اما تئوری دیگری که چند وقتی است در رسانه‌ها مطرح شده است، تئوری رای سفید است، این تئوری به آن معنی است که اعضای مجمع به انتخابات می‌آیند اما رای سفید در صندوق می‌اندازند تا به این شکل رئیسی انتخاب نشود و انتخابات به تعویق بیفتد. اگر این اتفاق بیفتد باید ثبت‌نام از کاندیداها مجددا انجام شود و این بهترین خبر برای علی کفاشیان رئیس فعلی فدراسیون فوتبال است که بتواند دوباره شانس حضور در انتخابات را پیدا کند. اگر پروژه رای سفید عملی شود بی‌تردید پروژه حذف علی کفاشیان با شکست روبرو می‌شود.

با این حال امیر عابدینی ادعا می‌کند که این موضوع هرگز عملی نخواهد شد: هرگز این موضوع عملی نمی‌شود و مطمئن باشید این پروژه با شکست روبرو می‌شود. عده‌ای مدتی است که به دنبال عملی شدن این موضوع هستند و البته گفته می‌شود 15 نفر از اعضای مجمع می‌خواهند رای‌های خود را سفید به صندوق بیندازند اما ما جلسه‌ای با تمام اعضا برگزار کردیم و همه روز شنبه رای خواهند داد. کسانی که می‌خواهند در انتخابات خلل ایجاد کنند مطمئنا موفق نخواهند شد.

ارسال نظر: