محمد نبهان در گفتگو با «نسیم آنلاین» عنوان کرد:

برنامه شیدایی میزبان یک مراسم جشن عروسی می‌شود

کدخبر: 2043720

تهیه کننده برنامه تلویزیونی "شیدایی" گفت: در برنامه "شیدایی" یک مراسم خوب و بزرگ ازدواج هم داریم که از میان بینندگان برنامه، عروس و داماد را انتخاب می‌کنیم که این مراسم در روز عید سعید فطر برگزار می‌شود.

محمد نبهان تهیه کننده برنامه تلویزیونی "شیدایی" پیرامون این برنامه به خبرنگار گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: برنامه "شیدایی" ویژه برنامه ای است که در ماه مبارک رمضان هرشب ساعت 23 از شبکه دوم سیما به روی آنتن می‌رود. این برنامه در حوزه اخلاق و ازدواج است و هرشب با یکی از صفات الهی که برگرفته از دعای جوشن است به سمت اخلاق می‌رود.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) فرموده اند که من مبعوث شدم که اخلاق را تکمیل کنم و دومین چیز هم فرمودند که در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی چیزی گرانبهاتر از ازدواج نیست. بر این اساس ما هم آمدیم و در برنامه "شیدایی" به دو موضوع اخلاق و ازدواج پرداختیم.

این تهیه کننده ادامه داد: این برنامه دارای ریتم شادی است و در آن هرشب هنرمندان زوج را دعوت می‌کنیم. نکته مهم و جالب اینجاست که ما یک زوج ثروتمند را معرفی نمی‌کنیم بلکه می‌آییم و زوج هایی که هنرمند و یا ورزشکار هستند را معرفی می‌کنیم.

نبهان خاطرنشان کرد: هدف از انتخاب این دسته از زوج ها در برنامه "شیدایی" رساندن این پیام به جوانان است که زندگی را سخت نگیرید. بر این اساس اگر هرشب یکی از صفات خوب و پسندیده خود را تکان بدهید و آن را اندکی گسترش بدهید و قدر هم را بدانید زندگی های همه بهتر می شود.

وی اضافه کرد: ما در برنامه "شیدایی" یک مراسم خوب و بزرگ ازدواج هم داریم که از میان بینندگان برنامه، عروس و داماد را انتخاب می‌کنیم که در روز عید سعید فطر برگزار می‌شود. بر این اساس اگر حتی یک نفر هم این برنامه را ببیند و بر روی او تاثیر لازم را بگذارد ما رسالت خود را انجام داده‌ایم.

این تهیه کننده متذکر شد: پیرامون بازخورد این برنامه در میان مخاطبان هم باید به این نکته اشاره کنم که تا امروز واکنش های بسیار خوبی را در میان مردم و مخاطبان این برنامه شاهد بودیم که توان ما را در جهت اجرای هرچه بهتر این برنامه دوچندان می‌کند.

نبهان در پایان تصریح کرد: این برنامه دارای یک آیتم به نام "صفر عاشقی" است که من اجرای این بخش را برعهده دارم. در این بخش میهمانان ما افرادی هستند که جوایز و یا مدال های خود را تقدیم به آقا علی ابن موسی الرضا (ع) کرده اند و یا کار امام رضایی کرده اند.

ارسال نظر: