۲۷.۵ میلیارد تومان درآمد ۳۰۹۰ از حمایت از فوتبال

کدخبر: 2048709

سامانه ۳۰۹۰ توانسته در فصل گذشته با حمایت هواداران نه تنها پول خوبی به سه باشگاه لیگ برتری بدهد، بلکه موفق شده سود هنگفتی نیز نصیب خود کند.

گروه ورزشی «نسیم آنلاین»، تجربه موفق سامانه پیامکی 3090 باعث شده که بسیاری از مشکلات مالی باشگاه‌های پرطرفدار فوتبال ایران حل شود. در روزهایی که فوتبال ایران نمی‌تواند مبلغ حق پخش را از صدا و سیما بگیرد و البته بخش زیادی از تعهدات فروش حق تبلیغات محیطی دور زمین هم به باشگاه‌های ایرانی پرداخت نشده است سامانه پیامکی 3090 با استفاده از مشارکت هواداران تیم‌ها موفق شده‌اند درآمد زیادی را نصیب این باشگاه‌ها کنند. در این بین به جز درآمد قابل توجهی که نصیب باشگاه‌های پرطرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی می‌شود، سود خوبی نصیب اپراتور همراه اول می‌شود و هم سود بسیار قابل توجهی نصیب شرکتی می‌شود که وظیفه هماهنگی این پروژه بزرگ را برعهده دارد.

بد نیست که بدانید طبق قراردادی که بین 3090 و 3 باشگاه بسته شده است 40 درصد از درآمد پیامک‌ها نصیب باشگاه‌ها می‌شود، 40 درصد نصیب همراه اول می‌شود و 20 درصد هم نصیب شرکتی می‌شود که این پروژه مهم را راه اندازی کرده است.

در این بین قرارداد شرکت 3090 با پرسپولیس برای فصل گذشته 30 میلیارد بوده است، طبق این فرمول کل درآمد این شرکت 75 میلیارد است که سهم همراه اول 30 میلیارد بوده است و بنابراین سهم شرکتی که این پروژه را مدیریت می کند 15 میلیارد تومان است.

قرارداد استقلال با سامانه پیامکی 3090، 20 میلیاردتومان است. با این حساب 20 میلیارد سهم به همراه اول رسیده است و شرکتی که این پروژه را ساماندهی می‌کند 10 میلیارد تومان سود کرده است.

در این بین تراکتورسازی هم به صورت تقریبی 5 میلیارد تومان از 3090 پول گرفته است. با این حساب 5 میلیارد به همراه اول رسیده است و شرکتی که این پروژه را همراهی کرده است 2.5 میلیارد تومان سود داشته است. در مجموع سود این شرکت تنها از 3 تیم پرطرفدرا فوتبال ایران چیزی در حدود 27.5 میلیارد تومان می‌شود که مبلغ کاملا قابل توجهی است.

این در حالی است که این شرکت از پیامک‌های حمایت از تیم ملی هم درآمد بسیار قابل توجهی خواهد داشت.

ارسال نظر: