در حاشیه رقابت‌های والیبال باشگاه‌های مردان آسیا؛

عبادی‌پور: دور مقدماتی برایمان حکم تمرین را داشت/ تیم برای بازی‌های ضربدی و فینال هماهنگ‌تر می‌شود

کدخبر: 2057916

میلاد عبادی‌پور دریافت کننده تیم والیبال بانک سرمایه گفت: مسابقات مرحله مقدماتی تمرین خوبی برای ما بود تا هماهنگ‌تر شویم.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دریافت کننده ملی پوش تیم والیبال بانک سرمایه پس از پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های باشگاه های مردان آسیا اظهار داشت: مسابقات مرحله مقدماتی تمرین خوبی برای ما بود برای هماهنگی بیشتر بود تا بتوانیم مقابل رقبای اصلی خود در این رقابت‌ها مثل نمایندگان چین و قطر بازی خوبی از خود ارائه دهیم. ما شش بازیکن ملی‌پوش در تیم هستیم که به تازگی از بازی‌های المپیک بازگشته‌ایم و با لوکاس یکی از پاسورهای تیم هماهنگ نبودیم. باید هماهنگ‌تر می‌شدیم اما دیگر فرصتی برای تمرین نداشتیم، بنابراین مجبوریم در مسابقه هماهنگ شویم که این مسابقات مرحله اول و دوم فرصت خوبی برای این هماهنگی است.

ملی‌پوش بانک سرمایه گفت: حالا هر روز تیم برای بازی‌های ضربدی و فینال هماهنگ‌تر می‌شود. البته در دور مقدماتی لوکاس فقط در یک مسابقه بازی کرد. او هم بعد از بازگشت به کشورش 6 ماهی است به خاطر نبود سالن والیبال بازی نکرده و فقط با وزنه و تمرینات بدنسازی بدنش را روی فرم نگه داشته است. ولی این روند روز به روز روبه بهبود است و خدا را شکر تا این جای مسابقات بد نبودیم.

ارسال نظر: