به قلم "مهوش شاهوردی"

"آناهیتا و شاهزاده ی پارسی"؛ رمانی جذاب که در بستر تاریخ روایت می شود

کدخبر: 2058492

کتاب رمان "آناهیتا و شاهزاده ی پارسی" به قلم "مهوش شاهوردی" و توسط انتشارات کتیبه ی پارسی منتشر و روانه بازار نشر کشور شد.

به گزارش «نسیم آنلاین»، به تازگی رمانی با عنوان "آناهیتا و شاهزاده ی پارسی" به قلم "مهوش شاهوردی" و توسط انتشارات کتیبه ی پارسی به چاپ رسیده ،که یک داستان رمانتیک عاشقانه و جذاب را در یک بستر تاریخی روایت می کند. داستانی زیبا و پرحرارت که به گفته ی تحلیل گران، جذابیت آن افت ندارد .

نویسنده ی جوان این اثر؛ توانسته است با قلم شیوای خود، جذابیت را در سراسر داستان بخوبی پخش کند و اثر را به یک داستان خواندنی و جالب که تا مدتها از خاطر خوانندگان فراموش نخواهد شد، تبدیل کند .

عناصر داستان نویسی اعم از تعلیق، شوک، بحران و تنش، به خوبی در داستان حس می‌شود و مخاطب را با دنیایی از حوادث و اتفاقات غیرقابل پیش بینی مواجه می‌کند. انتهای داستان نیز، با یک اتفاق غافلگیر کننده، پایان می یابد.که البته برای خواننده راضی کننده خواهد بود .

از جمله توانایی های جالب نویسنده که در متن بخوبی دیده میشود؛ تصویر سازی های شفاف، فضاسازی و مدیریت داشتن بر روی تمامی شخصیتهاست. شخصیتهایی که جان دارند و زنده و پویا مقابل چشم خواننده مثل یک فیلم زندگی می کنند.که البته این مسئله به درام نویس و فیلمنامه نویس بودن نویسنده هم ربط پیدا می‌کند .

آناهیتا و شاهزاده ی پارسی، اثری است که خواننده با شخصیتهای خندانش می خندد و با شخصیتهای غمگین و گریانش؛ گریه ! می کند.

اثر دارای ساختاری منسجم و منظم است و مخاطب بخوبی با آن ارتباط برقرار خواهد کرد. علاوه بر آن همانطور که در مقدمه ی کتاب به قلم کیانوش دالوند، کارگردان مطرح انیمیشن ایران؛ آورده شده؛ اشراف نویسنده بر تاریخ و اسطوره های ایران باستان قابل توجه است و اطلاعات آیینی و تاریخی بسیار مفیدی به خوانندگان ارائه می دهد .

ارسال نظر: